جمعه 13 مهر 1403

قیمت دلار امروز جمعه 13 مهر، دلار فردایی ریخت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قیمت دلار امروز جمعه 13 مهر، دلار فردایی ریخت

دلار امروز 1000 تومانی ارزان شد قیمت تتر که از شب گذشته و با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان از نیمه کانال 63 هزار تومانی فراتر رفته بود، پس از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران و دستور ویژه رئیس جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای کنترل بازارها، کاهشی شد و به کانال 62 هزار تومان بازگشت. به این ترتیب از التهاب بازار ارز نیز کاسته شد. به گزارش عرشه آنلاین قیمت تتر...

قیمت تتر که از شب گذشته و با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان از نیمه کانال 63 هزار تومانی فراتر رفته بود، پس از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران و دستور ویژه رئیس جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای کنترل بازارها، کاهشی شد و به کانال 62 هزار تومان بازگشت. به این ترتیب از التهاب بازار ارز نیز کاسته شد.

به گزارش عرشه آنلاین قیمت تتر امروز و پس از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران کاهشی شد و در حالی که شب گذشته در سقف کانال 63 هزار تومانی قرار گرفته بود، در این لحظه به کانال 62 هزار تومانی بازگشته و با رقم 62 هزار و 800 تومان معامله می‌شود.

قیمت تتر همچنین پس از دستور رئیس جمهوری به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای کنترل و مدیریت بازارها اندکی کاهش را تجربه کرده بود.

بر همین اساس، التهاب بازار ارز در معاملات پشت خطی نیز تا حد زیادی کاهش یافت. معامله‌گران و فعالان اقتصادی امیدوارند قیمت دلار در گشایش معاملات نقدی بازارها در روز شنبه با کاهش روبرو شود و در قیمتی منطقی قرار گیرد

منبع: تجارت نیوز --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

قیمت دلار امروز جمعه 13 مهر، دلار فردایی ریخت 2