شنبه 7 مهر 1403

لاپورتا: فلیک در حال انجام کاری استثنایی است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
لاپورتا: فلیک در حال انجام کاری استثنایی است

رئیس باشگاه بارسلونا درباره وضعیت اقتصادی این باشگاه و روند بازسازی ورزشگاه نوکمپ صحبت کرد و به تمجید از سرمربی آلمانی کاتالان‌ها هم پرداخت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره سرمربی آلمانی بارسلونا و احتمال جذب دروازه‌بانی جدید در پی مصدومیت جدی مارک آندره تراشتگن گفت: هانسی فلیک در حال انجام کاری استثنایی است. ما سخت در تلاش برای به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید هستیم تا این پست تحت‌تأثیر قرار نگیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از پیشرفت‌های اخیر آکادمی این باشگاه خاطرنشان کرد: ما لاماسیا را نه از روی ناچاری بلکه از روی اعتقاد انتخاب کردیم. این تیم (بارسلونا) اکنون ارزش بازاری بیشتری نسبت به زمانی که ما دوباره روی کار آمدیم، دارد که برای بهبود وضعیت اقتصادی باشگاه نیز مهم است.

رئیس باشگاه بارسلونا تصریح کرد: می‌توانم تأیید کنم که نتایج اقتصادی فصل گذشته مثبت است. ما به طور فزاینده‌ای متقاعد شده‌ایم که بهبود وضعیت اقتصادی باشگاه کامل شده است. برخی با اظهارات فاجعه‌آمیز اصرار دارند که وضعیت اقتصادی باشگاه خوب نیست، اما ما سخت تلاش کرده‌ایم تا بر آنچه اتفاق افتاده، غلبه کنیم.

فلیک: سرمربی بارسلونا بودن شگفت‌انگیز است

لاپورتا همچنین درباره روند بازسازی ورزشگاه نوکمپ که باشگاه بارسلونا امیدوار است در پایان سال جاری میلادی جهت میزبانی از بازی‌های خود به آنجا بازگردد، اظهار داشت: ما سخت در تلاش هستیم تا در پایان سال یا در آغاز سال آینده، بسته به برنامه‌مان، به اسپاتیفای نوکمپ بازگردیم. ما به زودی روز دقیق بازگشت به نوکمپ را اعلام خواهیم کرد.