جمعه 28 اردیبهشت 1403

لاپید بار دیگر به نتانیاهو تاخت / نتانیاهو به اسرائیل آسیب می‌زند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
لاپید بار دیگر به نتانیاهو تاخت / نتانیاهو به اسرائیل آسیب می‌زند

رهبر مخالفان کابینه اسرائیل در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو اعتماد نیمی از کابینه و اکثر شهروندان را از دست داده است.

لاپید گفت: اگر [یهودیان] حریدی به خدمت اجباری اعزام شوند، ارتش نیروی مورد نیاز برای تامین امنیت را خواهد داشت.

وی افزود: همه ما بار یکسانی را به دوش می‌کشیم و کسانی که سربازی نمی‌روند از دولت پولی دریافت نخواهند کرد.

رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: متاسفانه جو بایدن درست می‌گوید که نتانیاهو بیشتر از اینکه به اسرائیل کمک کند به (رژیم) اسرائیل آسیب می‌زند.

خبر مرتبط لاپید از پاسخ نتانیاهو به اظهارات بایدن شاکی شد

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که اختلاف میان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم با دولت آمریکا به ضرر امنیت داخلی و روابط خارجی رژیم اشغالگر است.

لاپید همچنین گفت: نتانیاهو اعتماد نیمی از کابینه و اکثر شهروندان را از دست داده است؛ زیرا او فقط به منافع سیاسی خود اهمیت می‌دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از 45

روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402 (24 نوامبر 2023) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

خبر مرتبط طعنه لاپید به نتانیاهو / اگر حوادث 7 اکتبر در نخست‌وزیری من رخ می‌داد، خانه‌ام را آتش می زد

شامگاه شنبه، شبکه 12 عبری به نقل از یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای طولانی گفت که هر شهروند اسرائیلی که از خدمت در ارتش طفره می‌رود، نباید از دولت اسرائیل پول دریافت کند.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه 10 آذر (اول دسامبر 2023) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

لاپید بار دیگر به نتانیاهو تاخت / نتانیاهو به اسرائیل آسیب می‌زند 2