شنبه 8 اردیبهشت 1403

لیدز 1 - 3 منچسترسیتی / با بریس هالند، سیتی به کورس قهرمانی بازگشت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
لیدز 1 - 3 منچسترسیتی / با بریس هالند، سیتی به کورس قهرمانی بازگشت

منچسترسیتی در یک دیدار خارج از خانه مقابل لیدزیونایتد موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و فاصله اش را با آرسنال صدرنشین به 5 امتیاز کاهش دهد.

نیمه اول بازی سیتی و لیدزیونایتد یک رقم شگفت انگیز داشت؛ 16 شوت به دروازه براس سیتی در برابر یک شوت حریف! شاگردان پپ با ارائه یک بازی سرتاسر تهاجمی، موقعیت‌های گل بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کردند، ولی در عین ناباوری یکی پس از دیگری را از دست دادند؛ دیگر صبر سرمربی اسپانیایی لبریز شده و خود را آماده غر زدن در رختکن کرده بود که سیتی یک گل زد تا حداقل برنده راهی رختکن شود.

هالند در 45 دقیقه نخست دو موقعیت تک به تک را از دست داد و جک گریلیش نیز دو موقعیت گل صد در صدی را نزد. در این میان گوندوغان و دیگر بازیکنان سیتی هم موقعیت‌های دیگری که می‌شد تبدیل به گل کرد را از دست دادند. سرانجام رودری در دقیقه 45 قفل دروازه حریف را در شانزدهمین شوت شکست.

برتری شاگردان پپ در نیمه نخست قابل توجه بود. آن‌ها در دیگر بخش‌ها هم آماری کاملا برتر نسبت به حریف داشتند. مثلا می‌شود به تعداد پاس‌ها اشاره کرد؛ جایی که سیتی 354 پاس داده و لیدز تنها 95 بار! درصد مالکیت توپ و میدان نیز 74 به 26 به سود این تیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال