پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

لیگ برتر والیبال | برد ارزشمند گیتی‌پسند در تهران / ثبت چهاردهمین پیروزی پاس در رفسنجان

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
لیگ برتر والیبال | برد ارزشمند گیتی‌پسند در تهران / ثبت چهاردهمین پیروزی پاس در رفسنجان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست‌وچهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 16 بهمن) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری می‌شود.

در سالن فدراسیون والیبال دو تیم سایپا تهران و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سعید عقیلی در تیم اصفهان سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

تیم گیتی‌پسند که رقابت نزدیکی با ایفاسرام اردکان برای کسب هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان دارد، در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند و 32 امتیازی شدند.

تیم سایپا نیز با پذیرش این شکست، بیستمین ناکامی فصل خود را تجربه کردند و قعرنشینی جدول این تیم قطعی شد تا در دو هفته باقی مانده امیدی برای تغییر جایگاه خود نداشته باشد.

یونس حسن‌زاده، بهروز جعفری، محمد عشق‌دوست و علی‌اکبر پاکدلان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت 80 دقیقه طول کشید و 50 تماشاگر داشت.

امیرحسین صداقت بازیکن شماره هفت سایپا در ست سوم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم مس رفسنجان میزبان تیم جوان پاس گرگان بود و شاگردان محمد محمدکاظم در تیم مس سه بر صفر مغلوب میهمان خود شدند تا هفدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند.

گرگانی‌ها با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و جشن هفدهمین برد خود را در رفسنجان گرفتند و 43 امتیازی شدند.

ابراهیم عشق‌دوست و شهباز صدری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 88 دقیقه طول کشید.

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا درفش کاویان و مجتبی اسپرغم به عنوان داوران اول و دوم بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیگ برتر والیبال والیبال ایران والیبال هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال تیم والیبال گیتی پسند تیم والیبال ایفاسرام این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است