سه‌شنبه 17 مهر 1403

ماجرای پاسوربازی دبیران شورایاری منطقه 8 چه بود؟ + فیلم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ماجرای پاسوربازی دبیران شورایاری منطقه 8 چه بود؟ + فیلم

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی باعنوان «پاسوربازی مدیران شهرداری منطقه 8» روابط عمومی شهرداری منطقه باصدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی باعنوان «پاسوربازی مدیران شهرداری منطقه 8» روابط عمومی شهرداری منطقه باصدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

جلسه مورد اشاره در تاریخ 26 مهرماه سال 1400 ساعت 13 با محوریت و مدیریت دبیران شورایاری در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی برگزار شده است و شهرداری هیچ گونه دخل و تصرفی در برگزاری این جلسه نداشته و هیچ یک از مدیران منطقه درجلسه مذکور حاضر نبوده‌اند و این جلسه توسط «دبیران شورایاری منطقه» برای تقدیر و تشکر از کلانتری محل در هفته فراجا برگزار شده است. اما این‌که چرا یک جریان رسانه‌ای فیلم این جلسه را بعد از گذشت یک‌سال منتشر کرده، جای تأمل دارد.

نظر به اینکه هدف ناشران از انتشار و انتساب اخبار جعلی به قصد تخریب عملکرد مدیریت شهری صورت پذیرفته، بدین وسیله پیگیری موضوع با مستندات کافی در اختیار، از طریق مراجع قضایی و حقوقی در دستور کار قرار گرفته است متعاقبا نتایج بررسی در اختیار افکار عمومی قرارخواهد گرفت.

رفع تصرف ملک شهرداری به ارزش 90000000000 ریال پس از 11 سال
ماجرای پاسوربازی دبیران شورایاری منطقه 8 چه بود؟ + فیلم 2