شنبه 7 مهر 1403

مارسکا: باید نابینا باشید تا درخشش پالمر را نبینید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارسکا: باید نابینا باشید تا درخشش پالمر را نبینید!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد کول پالمر پرداخت و مدعی شد تنها کسانی که نابینا هستند نمی‌توانند عملکرد درخشان او را مشاهده کنند.

به گزارش ورزش سه، چلسی با نتیجه پرگل 4-2 از سد میهمانش برایتون در هفته ششم رقابت های لیگ برتر گذشت و حالا با سیزده امتیاز موقتا در جایگاه سوم قرار گرفت.

انزو مارسکا سرمربی چلسی در کنفرانس خبری بعد از این برد گفت:" بازی خوبی بود. اگرچه در دقایق پایانی با مشکل مواجه شدیم اما باید این نوع بازی دفاعی را نیز یاد بگیریم. ترجیحم این است که مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریف داشته باشیم. در ابتدای بازی اما ما را غافلگیر کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. اما در مجموع اگر حساب کنیم بسیار سرتر از برایتون ظاهر شدیم.

واکنش خیلی خوبی به گل آنها داشتیم و علاوه بر چهار گلی که زدیم،‌میتوانستیم در همان نیمه سه چهار گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. البته که باید اشاره کنم گل های بدی دریافت کردیم و این منفی ترین نکته بازی برای ما بود."

مارسکا درخصوص درخشش کول پالمر گفت:" راستش پالمر را از خیلی سال پیش می‌شناسم. از همان زمانی که در تیم زیر 23 سال منچسترسیتی حضور داشت. بهترین چیزی که در مورد وجود دارد این است که او ذاتا بی نظیر است. پالمر نشان داد نیازی ندارد تا به همه بگوید چه بازیکن خوبی است چرا که این را با عملکردش نشان میدهد.

فقط باید نابینا باشید تا عملکرد درخشان او را نادیده بگیرید. او می‌توانست دو سه گل دیگر هم به ثمر برساند و با این حال شب درخشانی را پشت سر گذاشت."

مارسکا همچنین در مورد پست بازی کول پالمر عنوان کرد:" از نظر من بازی در پست شماره 9 بهترین پست ممکن برای درخشش پالمر است. او به عنوان یک مهاجم کاذب بسیار خوب عمل می‌کند و همچنین می‌تواند در پست وینگر نیز همین عملکرد را تکرار کند. داشتن بازیکنی با چنین خصوصیاتی واقعا خوب است. نمی‌دانم نسبت به فصل پیش چه تغییراتی کرده اما چیزی که امروز واضح بود، بهترین بودن او درون زمین است."

مارسکا: باید نابینا باشید تا درخشش پالمر را نبینید! 2