جمعه 13 مهر 1403

مارسکا: یاد گرفتیم تا لحظه آخر بازی را ول نکنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مارسکا: یاد گرفتیم تا لحظه آخر بازی را ول نکنیم!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی معتقد است بازیکنانش در دقایق پایانی بازی، حریف را دست کم گرفتند و از دریافت گل دوم تیمش اصلا راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دومین بازی خود در لیگ کنفرانس اروپا نیز کار سختی در پیش نداشت و با نتیجه پرگل 4-2 از سد خنت بلژیک گذشت و شش امتیازی شد.

انزو مارسکا سرمربی چلسی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: " عملکرد خوبی داشتیم. خنت تیم صعیفی نبود و توانستیم آنها را مدیریت کنیم. ای کاش گل دوم را نمیخوردیم. جلو گیری از خوردن آن گل کار چندان سختی نبود.

به هرحال هر بازی سختی خود را دارد اما در خیلی از فاکتور ها نیاز داریم بهتر از این شویم. بخصوص در خط حمله، باید بادقت تر باشیم و همچنین در دفاع نیز تمرکز بیشتری خرج کنیم. مهم ترین چیزی که امشب یاد گرفتیم این بود که حتی اگر 4-1 پیش افتاده باشیم، باید تا سوت پایان حواس جمع بازی کنیم.

گل دوم را خوردیم چون حس میکردیم بازی تمام شده است. اگر می‌خواهیم یک قدم جلو تر برویم، باید بدانید حتی اگر با سه گل اختلاف از حریف جلو بودیم، نباید آنها را دست کم گرفت و به سادگی گل خورد.

این که در چنین بازی هایی از ترکیب دوم استفاده میکنم را قبول ندارم. همه آنهایی که امشب بازی کردند، شانس حضور در بازی های لیگ برتر را نیز دارند."

سرمربی چلسی درمورد درخشش کایران دوزبری هال و گلزنی او در این بازی اضافه کرد:" کایران را خیلی خوب می‌شناسم. بازیکنی که در تیم قبلی خود مهره ثابت بوده و تیم بزرگی همچون چلسی می‌آید، کار سختی برای به دست آوردن جایگاه خوا خواهد داشت. در مجموع از عملکرد او بسیار خوشحال شدم."