چهارشنبه 18 مهر 1403

مالکی: مسلمانان قاطعانه به توافق سودان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
مالکی: مسلمانان قاطعانه به توافق سودان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی را پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دانست و تاکید کرد: قطعا کشورهای مسلمان به این موضوع قاطعانه واکنش نشان خواهند داد.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به توافق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و سودان اظهار کرد: این استراتژی مثلث صهیونیستی، سعودی و آمریکایی است با این هدف که رد پای رژیم صهیونیستی را در منطقه پررنگ کنند. قطعا عادی سازی روابط با سودان بعد از عادی سازی رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین مشکلاتی را برای کشورها ایجاد خواهند کرد، چون هدف‌شان رصد کردن نیروهای انقلابی است، موضوعی که قطعا مشکلاتی را برای حاکمیت این سه کشور عربی به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر هرگاه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام داد مسلمانان با آن مقابله کردند. هدف کوتاه مدت آمریکا از این اقدام برای کاهش فاصله‌اش با جوبایدن نامزد ریاست جمهوری در انتخابات است، دونالد ترامپ فقط می‌خواهد امتیاز بیشتری کسب کند حال این‌که قطعا کشورهای مسلمان به این موضوع واکنش نشان خواهند داد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عادی سازی روابط برای سه کشور عربی سودان، امارات و بحرین خطرناک خواهد بود، اظهار کرد: قطعا ملت‌ها و جوانان مسلمان و کشورهای اسلامی به این موضوع واکنش نشان داده چون همه می‌دانند هیچ خیری در کار مثلث شوم صهیونیستی - سعودی و آمریکایی وجود ندارد آنها همان کسانی بودند که داعش را به وجود آورده و این حجم از کشت و کشتار را رقم زدند.

انتهای پیام