شنبه 8 اردیبهشت 1403

مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری 2 فرد شیاد که با معرفی خود به عنوان مامور قصد کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود در تعدادی از ادارات وشرکت های صنعتی این شهرستان داشتند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مجهز به تلفنی خاص و پس از تماس با تعدادی از ادارات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان و معرفی خود به عنوان مأمور، همراه با تهدید اقدام به کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت 2 فرد مدنظر شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان که کارمند یک اداره است با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با همدستی فردی دیگر اقدام به کلاهبرداری از ادارات می‌کند که پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خواجه پور، گفت: شهروندان سیرجانی در مواجهه با اینگونه تماس‌های خاص، اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.