جمعه 13 مهر 1403

مانور سیاسی و قدرت رهبر انقلاب به روایت علاءالدین بروجردی / پیام ایران به دشمنان اعلام شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
مانور سیاسی و قدرت رهبر انقلاب به روایت علاءالدین بروجردی / پیام ایران به دشمنان اعلام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع ما از ملت های لبنان و فلسطین کاملا صحیح است چرا که در دین اسلامی تصریح شده که اگر مسلمانی نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست و حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین و لبنان مطابق با شرع مقدس اسلام انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاءالدین بروجردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه همانند همیشه صریح، شفاف و مقتدرانه بود.

به گزارش ایرنا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران یک مانور سیاسی، مانور قدرت و یک عرض اندام مقتدرانه در برابر دشمنان بود.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دفاع ما از ملت های لبنان و فلسطین کاملا صحیح است چرا که در دین اسلامی تصریح شده که اگر مسلمانی نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست و حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین و لبنان مطابق با شرع مقدس اسلام انجام می شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: اقدامات ملت های فلسطین و لبنان و حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغال شده فلسطین اقدامی کاملا قانونی و در راستای دفاع مشروع از خود است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران همچون گذشته با صراحت و اقتدار پیام خود و ملت ایران را به دشمنان اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با بیان این که کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

2727

کد خبر 1966669