سه‌شنبه 3 مهر 1403

مبینا نعمت‌زاده با این خودروی لاکچری عکس یادگاری گرفت + عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مبینا نعمت‌زاده با این خودروی لاکچری عکس یادگاری گرفت + عکس

تصویری از مبینا نعمت‌زاده دختر تکواندوکار ایرانی در کنار یک خودروی گران‌قیمت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

تصویری از مبینا نعمت زاده در 24 ساعت اخیر توسط کاربران فضای مجازی دست به دست می شود و مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر مبینا نعمت زاده دارنده مدال برنز تکواندو در المپیک فرانسه به همراه دوستانش، کنار یک میباخ لاکچری دیده می شود که به نظر می آید این خودروی گران قیمت برای یک مراسم عروسی، تزئین شده است.

به نظر می رسد هم اکنون قیمت این خودرو در خارج از ایران 200 هزار دلار است.

خبر مرتبط مبینا نعمت زاده به آرزوی خود رسید + جزئیات

رئیس دانشگاه تهران اعلام کرد که دانشگاه تهران خانم "مبینا نعمت‌زاده" مدال‌آور المپیک 2024 پاریس را بدون کنکور پذیرش می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، مبینا نعمت‌زاده زاده 27 اردیبهشت 1384 تکواندوکار ایرانی است که در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت. به گزارش اقتصادنیوز، مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس از رئیس‌جمهوری درخواست کرد بدون آزمون ورودی بتواند وارد دانشگاه در رشته پزشکی شود، زیرا وی ادعا می‌کند به دلیل تمریناتش برای المپیک نتوانسته برای کنکور مطالعه کند.

به گزارش اقتصادنیوز، نعمت‌زاده پس از بازگشت از المپیک با حاضر شدن در برنامه‌ای تلویزیونی گفت که دلش می‌خواهد در رشته پزشکی تحصیل کند و هنوز نمی‌داند درخواستش مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی مورد قبول واقع شده است یا خیر. این درخواست نعمت‌زاده با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد و برخی این درخواست وی را ناعادلانه و زیاده‌خواهی قلمداد کردند و چنین اتفاقی را مصداق تبعیض و رانت دانستند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مبینا نعمت‌زاده با این خودروی لاکچری عکس یادگاری گرفت + عکس 2
مبینا نعمت‌زاده با این خودروی لاکچری عکس یادگاری گرفت + عکس 3