جمعه 13 مهر 1403

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی استان زنجان شهریورماه برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی استان زنجان شهریورماه برگزار می‌شود

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات هستیم که در صورت فراهم بودن شرایط، تلاش می‌کنیم در شهریورماه برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به زودی، آگهی ثبت‌نام از متقاضیان ریاست هیات بدنسازی استان زنجان منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام از متقاضیان، وارد مسائل مقدماتی و استعلام می‌شویم، خاطرنشان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان هستیم که در صورت فراهم بودن شرایط، تلاش می‌کنیم در شهریورماه برگزار شود.

حمزه‌پور در خصوص فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در سطح استان گفت: باشگاه‌های بدنسازی در گروهبندی رشته‌های ورزشی، جزء گروه 2 بوده و در وضعیت نارنجی می‌توانند فعالیت کنند و هم‌اکنون در شهرستان‌های قرمز، اجازه فعالیت ندارند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قرار است که در صورت امکان در 5 شهریور، بدون حضور تماشاگران و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی تصریح کرد: این مسایقات جهت اعزم به مسابقات کشوری است.

به گزارش موج رسا؛ بعد از انتصاب مهران زرگری (رئیس سابق هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان) به عنوان دبیرکمیته امور استان‌های فدراسیون، محمدعلی حمزه‌پور به عنوان سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام /