دوشنبه 18 تیر 1403

مجموعه تمرینی اینتر به یاد آنجلو موراتی / رسمی: طارمی به زودی در مرکز BPER تمرین می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مجموعه تمرینی اینتر به یاد آنجلو موراتی / رسمی: طارمی به زودی در مرکز BPER تمرین می‌کند

باشگاه اینتر نام مجموعه تمرینی خود را تغییر داد. در نام جدید مجموعه به آنجلو موراتی، مالک سابق باشگاه اشاره شده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر اعلام کرد بعد از تمدید قرارداد اسپانسری‌اش با شرکت BPER نام مجموعه تمرینی باشگاه را به نام این اسپانسر تغییر داده است.

اما اینتر در این تغییر نام به اسم مالک سابق باشگاه هم اشاره کرده و نام رسمی مجموعه تمرینی نراتزوری از این پس "مجموعه تمرینی BPER به یاد آنجلو موراتی" خواهد بود.

شرکت BPER یک بانک بازرگانی ایتالیایی است که فصل گذشته هم اسپانسر رسمی باشگاه بود. علاوه بر قرار گرفتن نام بانک روی سردر مجموعه تمرینی، نشان این بانک از فصل آینده روی بازوی پیراهن‌های تمرینی تیم اول نراتزوری نقش خواهد بست.

آنجلو موراتی یکی از مشهورترین ثروتمندان تاریخ مدرن ایتالیا است که از در این کشور به عنوان سلطان نفت یاد می‌شود. او از سال 1955 تا 1968 مالک اینتر بود و در این دوره سیزده ساله محبوبیت زیادی بین هواداران به دست آورد.

الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی ارشد اینتر، بعد از تغییر نام مجموعه تمرینی باشگاه به خبرنگاران گفت:" خوشحالیم که به همکاری با BPER ادامه می‌دهیم. این همکاری به لطف شراکت قدیمی با مسترکارت است. همکاری ما با این برند بزرگ نشان می‌دهد که نام اینتر علاوه بر دنیای فوتبال در بیرون از فوتبال هم برای فعالان بزرگ صنایع مختلف چقدر ارزشمند است".

مجموعه تمرینی اینتر به یاد آنجلو موراتی / رسمی: طارمی به زودی در مرکز BPER تمرین می‌کند 2