یک‌شنبه 1 مهر 1403

محسن رضایی: ایران در تله جنگی اسرائیل نخواهد افتاد و با تدبیر پاسخ خواهد داد / اهمیت انقلاب سوم پیش‌رو، از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
محسن رضایی: ایران در تله جنگی اسرائیل نخواهد افتاد و با تدبیر پاسخ خواهد داد / اهمیت انقلاب سوم پیش‌رو، از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دعوت به وفاق و همدلی داخلی و جمع‌شدن تمام گروه‌ها زیر سایبان ولایت، گفت: انقلاب سومی در پیش داریم که اهمیت آن از انقلاب جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی ظهر امروز یکشنبه در همایش فرماندهان و رزمندگان پشتیبانی دفاع مقدس در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع و با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران رزمنده در دوران مقدس، اظهار داشت: جهادگران سازندگی، سنگرسازان بی سنگری بودند که قبل از شروع عملیات شروع به جاده‌سازی، پل‌سازی و سنگرسازی برای رزمندگان می‌کردند و با شروع عملیات نیز همواره در کنار رزمندگان دفاع مقدس برای عبور از موانع تلاش می‌کردند.

به روایت مهر، وی گفت: بدون شک اگر خدمات و زحمات مداوم آنها نبود کار برای رزمندگان اسلام بسیار سخت می‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: یکی از جلوه‌های دفاع مقدس ظهور و بروز و تربیت چنین مجاهدانی بود که جز لقای الهی و خدمت در محضر الهی هدفی نداشتند.

رضایی، تصریح کرد: دفاع مقدس یک جنگ نبود؛ بلکه یک انقلاب بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس، انقلاب دفاعی بود که در تمام ابعاد نظامی، دفاعی، صنایع و نیروی انسانی تحولی عظیم ایجاد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: این دفاع باوجود تحریم‌های ظالمانه با سختی‌های و مرارت‌های زیادی انجام شد و میراث امام و شهداست که باید آن را به نحو شایسته به جوانان جامعه امروز انتقال داد.

سرلشکر رضایی با اشاره به تحرکات اسرائیل در منطقه و ایران، گفت: در حال حاضر شاهد انقلاب سومی هستیم، اسرائیل به پشتیبانی دولت‌های متخاصم قصد جنگ‌افروزی در منطقه و کشاندن ایران به جنگ را دارد؛ ولی ایران در تله جنگی نخواهد افتاد؛ بلکه باقدرت و تدبیر پاسخ مزاحمت‌های آنها را خواهد داد.

وی ضمن دعوت به وفاق و همدلی داخلی و جمع‌شدن تمام گروه‌ها زیر سایبان ولایت، افزود: انقلاب سومی در پیش داریم که اهمیت آن از انقلاب جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی بالاتر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: همه باید آماده فداکاری باشیم تا بتوانیم بعد از 300 سال مزاحمین و متخاصمین را از جهان اسلام و منطقه غرب آسیا خارج کنیم.

سردار سرلشکر رضایی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی و جبهه مقاومت در گام سوم پس از موفقیت در جنگ نظامی و تحریم‌های اقتصادی در آستانه یک پیروزی بزرگ است، افزود: نتیجه این پیروزی، آزادی کل منطقه غرب آسیا و خروج آمریکا و ایادی آن از منطقه است.

29211

کد خبر 1961219