شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اماراتی «نشنال» در تحلیلی نوشت: دولت ایران چند هفته گذشته را صرف تلاش برای تحکیم دستاورد های دیپلماتیک در خارج از کشور کرده است. با این حال بدون چشم‌انداز احیای برجام این تلاش‌ها عایدی اقتصادی نصیب ایران نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اماراتی «نشنال» در تحلیلی نوشت: دولت ایران چند هفته گذشته را صرف تلاش برای تحکیم دستاورد های دیپلماتیک در خارج از کشور کرده است. با این حال بدون چشم‌انداز احیای برجام این تلاش‌ها عایدی اقتصادی نصیب ایران نمی‌کند. این روزنامه که مالک آن منصور بن زاید میلیاردر اماراتی و معاون و برادر محمد بن زاید رئیس دولت امارات است در این تحلیل می‌نویسد: در ماه مارس، تهران 7 سال پس از قطع روابط...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه امنیتی اعلام کرد که خودروی برایان هوک، مقام دولت دونالد ترامپ ربوده شده و از آن در یک قتل به عنوان شکست امنیتی مورد استفاده قرار گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیخ محمد بن زاید آل‌نهیان، حاکم امارات متحده عربی علی‌رغم دعوت رسمی از سوی شخص ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی، در اجلاس سران عرب غایب بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عمر خیرت Omar Khairat نوازنده تحسین شده مصری، آهنگساز، پیانیست، سرپرست و بنیانگذار گروه «عمر خیرات» از سوی هفتمین جایزه کتاب شیخ زاید به عنوان شخصیت فرهنگی سال معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امارات سران صهیونیست را برای حضور در کنفرانس آب و هوایی دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره روابط دوستی و همکاری میان دو کشور و راه‌های توسعه آن رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یک مقام ارشد در دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، رئیس امارات اخیراً روابط خود با مسکو و پکن را بهبود بخشیده است که بر روابط این کشور با واشنگتن تأثیر منفی گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هرچند ریاض در سراسر خاورمیانه در حال عقب نشینی است و برای رهایی از جنگ در یمن، دست به دامان تهران شد تا بدین طریق بتواند به این نبرد خونین و پر هزینه پایان دهد با این همه شاهد طنزی ظریف در معادلات خاورمیانه هستیم، بدین معنا که عقب نشینی عربستان مانع از برتری نقش این بازیگر در خاورمیانه نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن زاید آل نهیان»، رییس دولت امارات متحده عربی، با ارسال دعوت‌نامه‌ای از «بشار اسد»، رییس جمهور سوریه دعوت کرد تا در بیست‌وهشتمین کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی، در دبی حضور پیدا کند. خبرگزاری رسمی سوریه سانا، گزارش داد: امروز دوشنبه، بشار اسد، رییس جمهور سوریه، کاردار سفارت امارات متحده عربی در سوریه را به حضور پذیرفت و طی این دیدار، دعوت‌نامه...

خبرگزاری دانشجو

رسانه‌های مختلف از دعوت رسمی رئیس امارات از رئیس جمهور سوریه برای حضور در کنفرانس آتی آب و هوایی سازمان ملل در دبی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دعوتنامه‌ای از جانب محمد بن زاید، رئیس کشور امارات به بشار اسد، از وی برای شرکت در اجلاس آب و هوایی سازمان ملل (COP28) دعوت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش پایگاه اکسیوس و به نقل از مقامات اماراتی و آمریکایی، پس از حمله پهپادی حوثی‌ها به امارات و زمانی که واشنگتن از ابوظبی برای کمک‌های نظامی به امارات درخواست هزینه کرد، مقامات این کشور شوکه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: پس از اینکه وابسته نظامی سفارت آمریکا در ابوظبی، فاکتور کمک‌های نظامی پنتاگون را به همتایان اماراتی خود تحویل داد، محمد بن زاید از نحوه رفتار آمریکا ناراحت و شوکه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کاخ الیزه اعلام کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه میزبان محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی بود. بر اساس این گزارش، دو طرف درباره کنفرانس تغییرات اقلیمی که قرار است در دبی برگزار شود و کنفرانس برای سند مالی جهانی جدید که قرار است در پاریس برگزار شود، رایزنی کردند. روابط و همکاری استراتژیک بین امارات و فرانسه و شماری از مسائل دارای...