شنبه 7 مهر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور قابل‌توجه دولت‌های عربی خلیج فارس در مراسم تشییع رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه نقطه عطفی در روابط تهران با پایتخت‌های عربی در طول بیش از یک دهه گذشته محسوب می‌شود. از حضور وزیر خارجه بحرین پس از 13 سال از آخرین سفر یک مقام ارشد حکومت آل خلیفه به تهران و هیات چند‌نفره و سطح بالای عربستان سعودی به رهبری منصور بن متعب بن عبدالعزیز دستیار ویژه پادشاه و عضو هیات وزیران تا مشارکت امیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن حضور در آئین بزرگداشت بین‌المللی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان و ادای احترام به پیکر مطهر دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید و قرائت فاتحه، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه امارات متحده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه امارات با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رئیس جمهور شهید دانست و بر استمرار ان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: تنش‌زدایی از مناسبات با همسایگان سیاست قطعی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و راهبرد کارآمد برای همکاری منطقه‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

سران و مقامات بیش از 50 کشور، نهاد و سازمان بین‌المللی و برخی شخصیت‌های منطقه‌ای در پی شهادت رئیس جمهور در سانحه هوایی، با ارسال پیام‌هایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم کشورمان ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و برخی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران با واکنش گسترده مقامات رسمی کشورهای دنیا همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کشور امارات متحده عربی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان ملل متحد، تحولات منطقه و تلاش برای مهار تنش‌ها را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دولت امارات متحده عربی و دبیرکل اوپک در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر را به رئیس جمهور، دولت و مردم ایران تبریک گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران کشورهای عربستان، قطر و امارات درخصوص تحولات منطقه با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواداری که به مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد پس از شکست در فینال سوپرکاپ عربستان برابر الهلال شلاق زد، دستگیر شد. هواداری که به مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد پس از شکست در فینال سوپرکاپ عربستان برابر الهلال شلاق زد، دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس شهر ابوظبی هواداری را که عبدالرزاق حمدالله را شلاق زد دستگیر و به مقامات امنیتی مربوطه تحویل داد.

وب‌گاه الف

هواداری که به مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد پس از شکست در فینال سوپرکاپ عربستان برابر الهلال شلاق زد، دستگیر شد.