جمعه 8 تیر 1403

محمد بن زاید

محمد بن زاید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل اعلام کرد: حدود 55 درصد از ساختمان‌های غزه که بیشتر آنها مسکونی هستند، براثر حملات صهیونیست‌ها تاکنون آسیب دیده یا تخریب شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه عربستان، اردن، امارات، قطر و مصر نشستی پنج‌جانبه در مورد جنگ غزه برگزار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر و رئیس امارات متحده عربی در ابوظبی با هم دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات غزه گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در ابوظبی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفت وگو کرده است. آنها در این دیدار تاکید کردند: قطر و امارات متحده عربی از تلاش‌ها برای توقف جنگ در غزه و دستیابی به صلح فراگیر و دائمی بر اساس راه حل دو کشوری که امنیت و ثبات در منطقه را تامین می‌کند، حمایت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین امروز پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه نشست وزیران مجمع همکاری عرب و چین در پکن تأکید کرد که چین از تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کند. وی دراین‌باره گفت: پکن از تشکیل کشور فلسطین با پایتختی بیت‌المقدس شرقی در مرز‌های 1967 و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند. رنج غیرنظامیان در نوار غزه باید متوقف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب تمایل ترکیه برای بازتعریف روابطش با بازیگران رقیب، سناریوهای مختلفی مطرح شده، اما بسیاری از ناظران در یک مورد اتفاق نظر دارند و آن این است که آنکارا برای بهبود وضعیت اقتصادی اش ناچار شد تا دست به دامان بازیگرانی شود که زمانی به روی آنها شمشیر کشیده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات امارات متحده عربی و کره جنوبی روز چهارشنبه توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع (Cepa) را با هدف تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور امضا کردند.

خبرگزاری تسنیم

مقامات امارات متحده عربی و کره جنوبی روز چهارشنبه توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع (Cepa) را با هدف تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور امضا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضور قابل‌توجه دولت‌های عربی خلیج فارس در مراسم تشییع رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه نقطه عطفی در روابط تهران با پایتخت‌های عربی در طول بیش از یک دهه گذشته محسوب می‌شود. از حضور وزیر خارجه بحرین پس از 13 سال از آخرین سفر یک مقام ارشد حکومت آل خلیفه به تهران و هیات چند‌نفره و سطح بالای عربستان سعودی به رهبری منصور بن متعب بن عبدالعزیز دستیار ویژه پادشاه و عضو هیات وزیران تا مشارکت امیر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن حضور در آئین بزرگداشت بین‌المللی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان و ادای احترام به پیکر مطهر دکتر رئیسی رئیس جمهور شهید و دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید و قرائت فاتحه، با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وزیر امور خارجه امارات متحده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه امارات با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رئیس جمهور شهید دانست و بر استمرار ان تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه ایران در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: تنش‌زدایی از مناسبات با همسایگان سیاست قطعی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و راهبرد کارآمد برای همکاری منطقه‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

سران و مقامات بیش از 50 کشور، نهاد و سازمان بین‌المللی و برخی شخصیت‌های منطقه‌ای در پی شهادت رئیس جمهور در سانحه هوایی، با ارسال پیام‌هایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم کشورمان ابراز همدردی کردند.