دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «حجت الله عبدالملکی» در نشست هم اندیشی «تسریع در اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری» اظهار داشت: در الگو‌های جدید ایجاد اشتغال، رویکرد‌ها متفاوت است و نظام نظارت و کنترل طرح‌ها در حوزه مشاغل روستایی نیز کارآمدتر خواهد بود. وی تاکیدکرد: همچنین انتظار داریم بهره‌وری کار و کارآمدی در حوزه اشتغال روستایی از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 11 هزار میلیارد تومان منابع برای توسعه اشتغال روستایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی عملیاتی خواهد شد که بدین ترتیب اجرای این طرح‌ها سرعت خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «دنبال تو می‌گردم» با صدای سیدمحمدرضا نوشه‌ور، گویندگی نجم الدین شریعتی و به قلم مژده لواسانی همزمان با غروب آدینه منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

اگر اجازه می‌دادیم مردم به سبک خودشان زندگی کنند، از دیدن نماز خواندن جوانی که شلواره پاره به تن دارد تعجب نمی‌کنیم.

خبرگزاری میزان

آپارات گزارش سالانه خود را به صورت یک کتابچه از تیر سال 1399 تا تیر 1400 منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست معاونت کارآفرینی وزارت کار با بیان اینکه برنامه وزارت کار ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان سال آینده است، گفت: در این زمینه تاکنون 17 توافقنامه با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف امضا شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت کارآفرینی وزارت کار با بیان اینکه برنامه وزارت کار ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان سال آینده است، گفت: در این زمینه تاکنون 17 توافقنامه با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف امضا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آپارات گزارش سالانه خود را به صورت یک کتابچه از تیر سال 1399 تا تیر 1400 منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا) بر اساس انتشار فراخوان و دریافت نظرات فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر برنامه‌ای برای تحقق 10 هزار مگاوات انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور تدوین کرده و قرار است این برنامه فردا شنبه 29 آبان رونمایی شود.

خبرگزاری تسنیم

به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی، مروری خواهیم کرد به کتاب‌هایی که در هیئت‌های مذهبی و توسط مداحان معرفی شده‌اند.