دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارآفرینان، نیروی اصلی محرکه در توسعه اقتصادی هستند که با نوآوری و ارائه روش‌های جدید و سیستم‌های نوین در فرآیند تولید، باعث ایجاد اشتغال می‌شوند؛ برای بسترسازی و بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه، نیازمند استراتژی‌های کلان حمایتی در این عرصه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «دل شکسته» با صدای علی اکبر حائری و با گویندگی رسالت بوذری همزمان با غروب آدینه منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: همه امکانات کشور با دستور رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع بیکاری بسیج شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد جدید این وزارتخانه را تقویت کلید واژه توسعه کارآفرینی بیان کرد و گفت: آنچه که می تواند مشکل بیکاری را در کشور حل کند توجه به موضوع کارآفرینی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند در آیین گشایش هفته جهانی کارآفرینی که با حضور دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: این معاونت، خانه کارآفرینان است و ما وظیفه‌ای جز حمایت از آن‌ها نداریم. وی خاطرنشان کرد: خادم مردم و کارآفرینانی هستیم که مشکلات اقتصادی و بیکاری...

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه فرارو

احمد آزاد چند سالی بود که در اصفهان زندگی می‌کرد. احمد آزاد امروز، دهم آبان 1400 پس از مدتی بیماری در سن 60 سالگی درگذشت

وب‌گاه مشرق نیوز

وعده وزیر رفاه، واقعی یا تخیلی، برگ‌ریزان پاییزی بورس و کسی پاسخگوی سهامداران نیست، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «محمود کریمی بیرانوند» را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمود کریمی بیرانوند را به سرپرستی معاونت اشتغال این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عیسی منصوری که از سال 94 به عنوان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مشغول به کار بود، استعفا داد.