دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری مهر

در آستانه شروع فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال، اسامی محرومان این رقابت‌ها اعلام شد.

خبرگزاری دانا

اسامی محرومان جام حذفی از فصل گذشته اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

اسامی محرومان جام حذفی از فصل گذشته اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) هستیم. به همین مناسبت هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرک سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند. برنامه‌های مجالس عزاداری روزهای پایانی ماه صفر به شرح ذیل است: * هیأت بین‌الحرمین / مشهد سخنران: حجت‌الاسلام مهدی حسن‌آبادی مرثیه‌خوانی: جواد مقدم و میثم استاد آقا زمان:...

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از نزدیکان محمد صمیمی شاعر و مداح اهل بیت (ع) گفت: بعد از انجام آزمایش‌های معمولی عصر روز گذشته وی از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمان را در منزل دنبال می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج محمدرضا طاهری نماهنگ «شب‌های انتظار» را در غروب آدینه خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز موسیقی انقلاب اسلامی «مأوا» همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، نماهنگ زیارت اربعین را با حال و هوایی متفاوت منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

هر چند که از ابتدای سال جاری نگرانی‌هایی در زمینه کسری گاز و به تبع آن کسری برق وجود داشته است، اخیرا از سوی سازمان انرژی های تجدیدپذیر اعلام شده که قراردادهای خرید تضمینی برق لغو شده است؛ این مساله 200 شرکت فعال در زمینه سامانه‌های خورشیدی را دچار چالش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

اوج ثمرات خون اباعبدالله را در این سال‌های اربعینی به وضوح مشاهده کردیم؛ در مراسم اربعینی نه تنها شیعیان بلکه تمام ادیان و مذاهب و از سراسر دنیا با یک هدف و مقصد واحد به‌سوی امام گرایش یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی لندی با این که 15 سال بیشتر نداشت، ولی با اقدام شجاعانه‌ای که برای نجات دو بانوی ایذه‌ای انجام داد و جانش را به خطر انداخت در تاریخ ایران جاودانه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی ساعات گذشته خبری مبنی بر درگذشت «محمود کریمی علویجه» گوینده پیشکسوت رادیو در برخی رسانه های کشور منتشر شد و علت فوت وی را کرونا اعلام کرده بودند که وی در گفت و گو با خبرنگار فارس، ضمن تکذیب این خبر گفت: خدا را شکر فعلا کرونا ندارم و زنده هستم. وی ادامه داد: متاسفانه این خبر در فضای مجازی منتشر شده و نمی دانم با چه هدفی هم این اتفاق افتاده است....

وب‌گاه الف

محمود کریمی علویجه، گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی معاونت صدا خبر درگذشت «محمود کریمی علویجه» گوینده پیشکسوت رادیو را که توسط برخی از رسانه‌ها مطرح شده بود، تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در حالی که صدا و سیما رسما خبر داد محمود کریمی علویجه، مجری حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس و گوینده جمله معروف و به یادماندنی «شنوندگان عزیز توجه فرمایید؛ خرمشهر، شهر خون، آزاد شد» به علت بیماری کرونا درگذشته است فارس می گوید او زنده است و اصلا کرونا نگرفته است.

خبرگزاری ایسنا

محمود کریمی علویجه از گویندگان رادیو ایران که جزو نخستین کسانی بود که خبر آزادسازی خرمشهر را از رادیو اعلام کرد، در صحت و سلامت کامل است.