دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمود کریمی بیرانوند را به سرپرستی معاونت اشتغال این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی محمود کریمی بیرانوند را به سرپرستی معاونت اشتغال این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمود کریمی بیرانوند را به سمت سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «محمود کریمی بیرانوند» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی «محمود کریمی بیرانوند» را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه تهران، امروز بعد از 20 ماه باز هم پذیرای مردمانی بود که به وعده قرآن، وارثان زمین هستند و دین خدا را احیا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

سیدمجید بنی‌فاطمه نماهنگ «کجایی عزیزم» را خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه تهران، امروز بعد از 20 ماه باز هم پذیرای مردمانی بود که به عده قرآن، وارثان زمین هستند و دین خدا را احیا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «منجی» با صدای محمد کمیل به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

سال‌های منتهی به دوران ولادت و امامت امام عصر عجل الله تعالی فرجه از حساس‌ترین مقطع تاریخ اسلام و بلکه نقطه عطفی در تمام دوران تاریخ بشریت شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - کوثر قاسمی؛ شغل آبا و اجدادی‌شان کشاورزی بوده، خودش هم از نوجوانی در کنار پدر، برادران و خواهرانش به کشاورزی پرداخته؛ مهریه‌ی همسرش زمین کشاورزی بوده و آب؛ اسم آب همراه با غم و داغ است، چه داغی عظیم‌تر از تبدیل زمین‌ها و مزارع کشاورزی به چراگاه دام‌ها؟ مگر جز کشاورزی که شغل نیاکانش است، در این دیار که به بیابان تبدیل شده، می‌توان کاری کرد و منبع درآمدی داشت؟ صرف...

خبرگزاری دانا

از آنجا که صنعت بیمه در حال ورود به دنیای دیجیتالی شدن است، ورود و تنفس در این فضا به یک الزام تبدیل شده و نیازمندی‌های خاص خود را می‌طلبد. یکی از این نیازمندی‌ها، تحول دیجیتال در ارکان سازمان است، به گونه‌ای که بتواند فرصت‌های بی‌شماری را به منصه ظهور رساند.