دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود کریمی علویجه، گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس گفت: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.

خبرگزاری مهر

دو ملودی به جای مانده از دوران دفاع مقدس وجود دارند که در بحبوبه این روزهای تاریخ‌ساز گل سرسبد موسیقی تیتراژهای برنامه‌های مختلف سیما و بخش‌های خبری بودند.

خبرگزاری تسنیم

ولی الله کلامی زنجانی رجز جدیدی را به زبان ترکی منتشر کرده که با نوای محمود کریمی شنیدنی شده است.

خبرگزاری مهر

ساوه - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: طبق تصمیم گیری و اعلام وزارت‌خانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش، مدارس ساوه از آبان‌ماه بازگشایی می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع حاج حجت کسری با حضور حاج محمود کریمی، آیت الله سید اصغر هاشمی علیا موسس محترم حوزه علمیه چیذر و جمعی از مداحان و مردم صبح امروز سه شنبه در امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماهنگ جدید محسن عراقی با عنوان "ساعت دلتنگی" منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

مربی سپاهان گفت: من و محرم نویدکیا از بچگی با هم بزرگ شدیم، مثل برادر می‌مانیم و بار سنگینی روی دوش ما است اما باز هم کار کردن با او لذت بخش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالملکی از همان ابتدای حضورش، این وزارتخانه را «وزارت مردم» دانست و با تاکید بر ایجاد تحول در همه حوزه‌های مرتبط با وظایف و فعالیت ها، دستیابی سریع‌تر و کامل‌تر به اهداف و برنامه‌ها را در گرو حرکتی انقلابی و جهادی معقول برای مانع زدایی و رفع تضاد منافع عنوان کرد. با محمود کریمی بیرانوند، نایب رئیس قرارگاه رفاه مردم در این باره گفتگو کردیم. -...

خبرگزاری ایسنا

حجت الله عبدالملکی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رویکرد مردمی دولت سیزدهم و با هدف بازسازی انقلابی مدیریت رفاه اجتماعی و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان کشور در نخسین روزهای فعالیت خود اقدام به تشکیل قرارگاه رفاه مردم کرد.

خبرگزاری تسنیم

قاسم صرافان شاعر آیینی نام‌آشنا، داستان سرودن شعری درباره حضرت حر را تعریف کرد که واکنش محمود کریمی را به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب‌رئیس قرارگاه رفاه مردم گفت: این قرارگاه شامل 14 ستاد است که هر ستاد کار ویژه‌ای را در حوزه تخصصی انجام می‌دهد که در ستاد کارت رفاه مردم به دنبال ایجاد ابزاری برای رساندن کمک‌های معیشتی به جامعه مخاطب خدمات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب‌رئیس قرارگاه رفاه مردم گفت: این قرارگاه شامل 14 ستاد است که در ستاد کارت رفاه مردم به دنبال ایجاد ابزاری برای رساندن کمک‌های معیشتی به جامعه مخاطب خدمات است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

نماهنگ «نجوای دخترانه» با نوای حاج محمود کریمی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از فارس، "محمود کریمی بیرانوند"، نایب رئیس «قرارگاه رفاه مردم» گفت: هدف از ایجاد قرارگاه؛ بازسازی انقلابی مدیریت رفاه اجتماعی و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان کشور است. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را باید یکی از بزرگترین و مهمترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماهنگ «این معز الاولیا» از مجموعه «غروب آدینه» که در فراق امام زمان (عج) است با صدای محمدحسین حدادیان منتشر شد.