یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش نرخ بیکاری تابستان 1402 در 21 استان خبر داد

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان‌های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است. اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 1000 نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند. در پی این حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد در 6 ماهه نخست سال 590 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اشتغال وزارت کار از اختصاص 13هزار میلیارد تومان طی چند هفته آینده برای اشتغال روستایی خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 40درصد خدمات اشتغال‌زایی دولت در حوزه روستاها انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمایت از طرح‌های اشتغال روستایی یکی از سیاست‌های دولت در برنامه ریزی برای اشتغال زایی است. طرح اشتغال روستایی از دی ماه 97 به اجرا درآمد و با اذن مقام معظم رهبری مقرر شد 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت و به طرح‌های اشتغال زایی اختصاص یابد. در راستای این طرح به صندوق توسعه ملی اجازه داده شد با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغال پایدار در...

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از اختصاص 13هزار میلیارد تومان طی چند هفته آینده برای اشتغال روستایی خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 40درصد خدمات اشتغال‌زایی دولت در حوزه روستاها انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 590 هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در طول یکسال و اندی عمر دولت سید ابراهیم رییسی تعداد دفعات دفاع رییس دولت سیزدهم از مساله شفافیت از حساب و کتاب خارج شده و رییس و دولت و ارکان دولت در میدان سخن مدافعان بی‌بدیل شفافیت هستند.

وب‌گاه گسترش

روستاها به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کلان و بسترساز رشد تولید کشور هستند. روزگاری نبض زندگی در روستاها باوجود کمبود شدید امکانات اولیه زندگی در جریان بود، مردم روستا با عزمی راسخ به‌دنبال تولید و رفع نیازهای اولیه خود بودند، اما کم کم مردم روستا به دلایل مختلف دل از روستا کندند و جذب جذابیت‌ها و امکانات در شهرها شده و به شهرها کوچ کردند تا زندگی جدید و در رفاه را تجربه کنند. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ه نظر می‌رسد داستان طرح شفافیت در مجلس یازدهم دیگه به فصل پایانی رسیده است. تراژدی که پایان آن البته در کارنامه مجلس یازدهمی‌ها ثبت خواهد شد. شعاری که علیه رقبا به کار گرفته شد اما در عرصه عمل هیچ کس نخواست ردای شفافیت را بر تن کند. کودتایی علیه یک طرح از داخل و خارج مجلس.