یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالگرد ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بسیاری از هیئت‌ها و حسینیه‌ها آذین بسته شده و جشن میلاد را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پرداخت وام اشتغال روستایی و طرح اشتغال روستایی و عشایری با هدف جلوگیری از مهاجرت به کلانشهرها، کاهش حاشیه‌نشینی و ماندگاری ساکنان روستا‌های کشور در بهمن 96 کلید خورد. با تصویب مجلس مجوز برداشت 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال و حفظ مشاغل روستایی صادر شد. بر اساس این طرح مقرر شد معادل ریالی 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق...

خبرگزاری تسنیم

مطابق اظهارات معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از 1.5 میلیارددلار اشتغال پایدار روستایی حدود 150 هزار دلار باقی مانده است.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل خانگی خبر داد و گفت: در بند (پ) ماده (6) لایحه برنامه هفتم مصوب شد که تسهیلات اعطایی به کسب و کار‌ها به صورت قرض‌الحسنه و در مورد کارگاه‌های کوچک به‌صورت تسهیلات ارزان‌قیمت باشد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل خانگی خبر داد و گفت: در بند (پ) ماده (6) لایحه برنامه هفتم مصوب شد که تسهیلات اعطایی به کسب و کارها به صورت قرض‌الحسنه و در مورد کارگاه‌های کوچک به‌صورت تسهیلات ارزان‌قیمت باشد.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف شایعات مطرح شده پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه خطیر و نکونام حضور نداشته است.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام و علی خطیر بعد از حضور در مراسم ظهر روز جمعه فدراسیون کشتی با میانجیگری علیرضا دبیر آشتی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایجاد نظام جامع اطلاعات بازار کار یکی دیگر از بند‌های سیاست‌های کلی اشتغال از سوی مقام معظم رهبری بود که در سال 90 ابلاغ شد. می‌توان گفت طی مدت 12 سالی که از ابلاغ این سیاست‌ها می‌گذرد هنوز هم نظام جامع اطلاعاتی دقیق از بازار کار وجود ندارد و اخیرا‌معاون اشتغال وزارت کار خبر از رونمایی سامانه نظام جامع اطلاع‌رسانی بازارکاردر شهریور ماه داده بود....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه در یکی دو ماه آینده سامانه جامع بازار کار رونمایی می شود گفت: روزانه روی پیشرفت فنی و اطلاعاتی آن کار می کنیم. درحال تطبیق اطلاعات سامانه هستیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه در یکی دو ماه آینده سامانه جامع بازار کار رونمایی می شود گفت: روزانه روی پیشرفت فنی و اطلاعاتی آن کار می کنیم. درحال تطبیق اطلاعات سامانه هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج محمود کریمی مداح اهل بیت روز گذشته با حضور در کمپ تیم ملی کشتی با اعضای این تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: جواد نکونام و علی خطیر بعد از حضور در مراسم ظهر روز جمعه فدراسیون کشتی با میانجیگری علیرضا دبیر آشتی کردند.