یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانشجو

آیین بزرگداشت سید جلال‌الدین محمدیان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی و قطعه ماندگار «مردان خدا» شامگاه 25 تیرماه با حضور قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرم سال 1402، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبق روال هر ساله و همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، ایران اسلامی یکپارچه غرق در ماتم و عزا می‌شود، از همین رو شبکه‌های سیما با تدارک برنامه‌هایی به حسینه تلویزیونی تبدیل می‌شوند. شبکه یک سیما ویژه برنامه «کلمه» با محوریت سخنان امام خمینی (ره) در خصوص محرم از 28 تیرماه هرشب ساعت 20 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. در این برنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون ویژه‌برنامه‌های محرمش را برای پخش از شبکه‌های سیما اعلام کرد. طبق روال هرساله شبکه‌های سیما در این ایام با تدارک برنامه‌هایی به حسینیه تلویزیونی تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، شبکه‌های سیما با تدارک برنامه‌هایی به حسینه تلویزیونی تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را با قالب‌های مختلف و همچنین سریال‌هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) درنظر گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند روز دیگر ماه محرم از راه می‌رسد و پرچم‌های عزای حسینی رفته رفته برافراشته می‌شوند و شور حسینی گوشه گوشه ایران عزیز را با برپایی تکیه‌ها، مواکب، هیئات و دسته‌جات عزاداری فرا می‌گیرد. در این میان سازمان صداوسیما بنا به روند هرساله خودش، برنامه‌های ویژه‌ای را در گونه‌ها و سبک‌های مختلف به فراخور مخاطبان هر شبکه در تلویزیون و رادیو برای ایرانیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیمان ناصح پور نوازنده تنبک همزمان با مراسم یادبود استاد «نصرالله ناصح پور» ردیف‌دان و استاد پیشکوست آواز در یادداشتی نوشت: از همه اهالی فرهنگ و هنر دعوت می‌کنم تا در بزرگداشت و یادبود استاد نصرالله ناصح‌پور ردیف‌دان و مدرس زحمتکش موسیقی آوازی ایران که به نوعی رونمایی از زندگی پربار اوست، شرکت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه ملی برنامه‌های ویژه‌ای را د‌ر سبک‌های مختلف به فراخور مخاطبان هر شبکه در تلویزیون و رادیو برای تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر توسعه اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت: در بازه زمانی اول خرداد تا دهم تیر ماه با توجه به تعداد جویندگان ثبت نام شده و فرصت های شغلی ثبت شده, زمینه اشتغال و به کارگماری 2200 نفر از بیکاران در سامانه جستجوی شغلی فراهم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از افزایش 35 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در کشور خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه دو سیما برای ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده که از مهمترین آنها می‌توان به پخش مداحی محمود کریمی و سخنرانی‌های شیخ حسین انصاریان اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ برنامه‌های «ناگهان حسین (ع)»، «علامت»، «نوحه‌سرایی حاج محمود کریمی»، «سخنرانی استاد انصاریان (چشمه زندگی)»، «طنین محرم»، «مداحی ذاکران اهل بیت»، «انسان 250 ساله»، «نشان ارادت»، «با کتاب آه»، «چند روایت معتبر»، «ملودی و نماهنگ از دسته‌های عزاداری یزدی‌ها»، «مرد و نامرد» و «هیأت باران دست کی بالا» به مناسبت ایام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«ناگهان حسین (ع)»، «علامت»، «طنین محرم»، «مداحی ذاکران اهل بیت»، «انسان 250 ساله» و «نشان ارادت» به مناسبت ایام محرم روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

چندی پیش صحبت‌های رئیس اتاق بازرگانی تبریز در حضور ریاست جمهوری و اعلام «صفر شدن بیکاری در آذربایجان شرقی» جنجال‌هایی را به وجود آورد که حال به بررسی چند و چون این مطلب می‌پردازیم.