یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس عزاداری امسال هیأت رایه العباس حال و هوای متفاوت و خاصی دارد که مراسم شب سوم محرم را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری تسنیم

یکی از وقایع روز سوم محرم این بود که امام حسین (ع) زمین‌های کربلا را از مردم نینوا خریداری کردند. همچنین در این روز عمر سعد که حکومت خود بر ری را موقوف جنگ با امام دید، فوراً خودش را به کربلا رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دومین روز از ماه محرم 1402، ذکر مصیبت و مداحی حاج محمود کریمی از مداحان اهل بیت (ع) را در این گزارش بشنوید.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با روز دوم ماه محرم، روضه‌خوانی حاج محمود کریمی درباره ورود کاروان امام حسین به کربلا منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ایام محرم و شور حسینی با رونق مجالس عزاداری در حسینیه‌ها و هیئات سوگواری سید و سالار شهیدان، وبسایت آپارات فضایی را فراهم کرده تا افرادی که امکان حضور در مجالس عزاداری را ندارند، بتوانند از هر جایی که هستند پای منبر و روضه و مداحی و سوگواری امام حسین (ع) بنشینند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز ماه محرم و سیاه‌پوش شدن خیابان‌ها و محله‌ها، هیئت‌ها و تکیه‌های سراسر کشور میزبان عزاداران امام حسین (ع) هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه جست و جوی شغل که با هدف ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار آغاز به کار کرده است در 18 تیر ماه رونمایی شد و به گفته‌ی امید ملک، مدیر کل دفتر توسعه اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار در بازه زمانی اول خرداد تا 24 تیر ماه با توجه به تعداد جویندگان ثبت نام شده و فرصت‌های شغلی ثبت شده، زمینه...

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام و معرفی مشاغل در سامانه جست وجوی شغل کاملاً رایگان است و وزارت کار قصد تصدی موسسات کاریابی را ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از چند سال بازپخش سریال‌های محرمی از جمله «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه»، امسال تلویزیون سریال‌هایی را هم به طور ویژه درنظر گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌هایی را با قالب‌های مختلف و همچنین سریال‌هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) درنظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

آیین بزرگداشت سید جلال‌الدین محمدیان (خواننده قطعه ماندگار «مردان خدا») با حضور جمعی از مدیران فرهنگی کشور و هنرمندان به دبیری علیرضا سپهوند و توسط موسسه رسانه‌ای فرهنگی «ایما خبر نقشینه» در تالار رودکی برگزار شد.