یک‌شنبه 8 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به برنامه های اشتغالی 1402 گفت: در سال 1401 حدود 950هزار کد ملی ثبت در سامانه رصد اشتغال صحت سنجی و تأیید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: الان در بحث شفافیت، چه مصلحتی وجود دارد که اعضای مجمع تایید کنند که مجلس محترم حق داشته فراتر از اختیاراتش در حیطه مجمع تشخیص هم تقنین کند؟ البته این مصوبه مجمع و فرمایشات اعضای آن، منافاتی با این ندارد که خودشان بعدا تشخیص دهند شفافیت را در چارچوب خاص در آئین نامه مجمع بیاورند. این نکته را در جلسه گذشته اعضای مجمع فرمودند و این بحث مستقلی...

خبرگزاری تسنیم

توافق نامه ای میان معاونت علمی و وزارت تعاون با هدف هم افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت‌زدایی مناطق کمتر برخوردار به امضا رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرده تا برای مداحی بر سر مزار در باغ رضوان ارومیه در مزایده شرکت کنند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن دهنوی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 200 نفر از نمایندگان با تأکید بر مطالبه حقابه هیرمند و حمایت از مواضع قاطع رئیس جمهور و دولت محترم را قرائت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر کار گفت: راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی بازار کار باعث می‌شود اطلاعات لازم برای شناسایی کارجویان فراهم می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از ثبت یک میلیون و 380 هزار فرصت شغلی و خدمات اشتغال در سامانه ملی رصد اشتغال در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اشتغال وزارت کار درباره بیمه مشاغل خانگی گفت: الزام بیمه برای مشاغل خانگی نداریم چون یک شغل به صورت خویش‌فرمایی در خانه و منزل ایجاد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون اشتغال وزارت کار درباره بیمه مشاغل خانگی گفت: الزام بیمه برای مشاغل خانگی نداریم چون یک شغل به صورت خویش‌فرمایی در خانه و منزل ایجاد می‌شود. اگر خود فرد داوطلب بود می‌تواند از بیمه‌های موجود مانند تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: مشخص است که همسر بنده از آن سانتی مانتال ها نیست که به دنبال چنین مواردی باشد و او به عنوان همسر ایثارگر، جانباز و اینکه خودم هم برادر شهید هستم به دنبال چنین تشریفاتی نبوده و نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار درباره بیمه مشاغل خانگی گفت: الزام بیمه برای مشاغل خانگی نداریم چون یک شغل به صورت خویش‌فرمایی در خانه و منزل ایجاد می‌شود. اگر خود فرد داوطلب بود می‌تواند از بیمه‌های موجود مانند تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها استفاده کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد در مطلبی نوشت: روی کار آمدن رییسی، برای جبهه پایداری نقش قرص تقویتی را داشت. آنها با استفاده از شرایط موجود، توانستند در مناصب دولتی، نفوذ خود را پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دولت سیزدهم بارها از لزوم شفافیت سخن گفت و شفافیت شاخص‌های کمی و کیفی هم مورد تاکید او بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید 16 ساله مدافع حرم فاطمیون "شهید محمد جعفری گنجی" با حضور باشکوه مردم و مداحی حاج محمود کریمی و علی پورکاوه امروز پنجشنبه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد. شهید "محمد جعفری گنجی" 31 فروردین 94 در نبرد با داعش به شهادت رسید. این شهید در عملیات بصیری الحریر توسط جبههالنصره، اسیر، شکنجه و به درجه رفیع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال اصلاح طلب گفت: عمل آقای رئیسی در برابر شعارهایی که داده بود، نشان می‌دهد ایشان از شعارها به صورت یک‌بار مصرف استفاده کرد و این موضوع در ادامه، برای کشور بحران به وجود آورد.

خبرگزاری تسنیم

روضه محمود کریمی در مراسم تشییع شهید مدافع حرم فاطمیون به شعر معروف «چرا انگشت و انگشتر نداری...» رسید و ویدئوی کوتاهی از بدرقه شهید را دیدنی و شنیدنی کرده است.