دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری مهر

مراسم عزاداری شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور حجت الاسلام رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم عزاداری شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور رئیس جمهور در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم عزاداری شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

متوسط دمایی کشور نسبت به سال گذشته یک درجه بیشتر شده و در برخی نقاط مانند استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و حتی شمالغرب کشور 4 الی 5 درجه افزایش دما را شاهد هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

«لیاندرو لو» یکی از بزرگترین قهرمانان جوجیتسو در برزیل که هشت بار عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش دارد، پس از شلیک مستقیم گلوله به سرش در یک باشگاه شبانه در سائوپائولو به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

محسن هاشمی نوشت: حماسه‌ای که توسط بزرگمردان این سرزمین در دهه نخست انقلاب وبه بهای سنگین صد‌ها هزار شهید و جانباز خلق شد را نمی‌توان مصادره کرد، یاران راستین خمینی، همان‌هایی بودند که بی‌ریا و خالصانه در جبهه‌ها جنگیدند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفر‌ها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه] استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفر‌های ارزان، وعده‌های غذا‌ها بیشتر خورشتی خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

از امروز دیگه نقشی در تولید کارهای جدید نخواهم داشت. برای همه دوستان و همکاران عزیزم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گاه عصر ایران

مجله فرانسوی پاری‌ماچ: چارلی چاپلین به‌همراه خانواده‌اش، در طول یک سفر دریایی، روی عرشه یک قایق، اوت سال 1956.

وب‌گاه عصر ایران

خلاف‌گویی‌ها در میان نواصولگرایان عادت شده، یکی می‌گوید که گرفتن اینترنت خانگی در امریکا نیازمند گواهینامه است! دیگری میگه در برخی دانشگاه‌های جهان دختر و پسر را جدا کردند، دیدند میانگین نمرات 5/1 نمره بیشتر شده! ظاهرا نطفه نواصولگرایی با خلاف‌گویی و جعل و نفی حقیقت بسته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اما عقب خودرو جایی است که بیشترین و مفیدترین تغییرات را شاهد هستیم، جایی که استفاده از چراغ های جدید با طرح پیوسته خودنمایی می کند.

وب‌گاه عصر ایران

نکته مهم این است که حق کمیسیون مشاورین املاک با افزایش قیمت مسکن رابطه مستقیمی دارد، چرا که با افزایش قیمت مسکن، حق کمیسیون‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند، از سویی این نرخ با توجه به بزرگی و اندازه ساختمان و همچنین منطقه جغرافیایی آن در گذشته متغیر بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

قبل از این برخی رسانه های غربی مدعی شده بودند دولت روسیه قصد دارد از این ماهواره ایرانی برای جنگ در اوکراین، استفاده کند اما سازمان فضایی ایران با صدور بیانیه ای این موضوع را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

الان حدود یک‌سال است که شما وزیرید و خودتان می‌گویید حدود 160 میلیون دز واکسن تزریق کرده‌اید. فکر نمی‌کنید روزی 80-70 قربانی کرونا آن هم با این همه تزریق واکسن، عدد بسیار وحشتناکی است؟