دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

خبرگزاری دانا

دانلود گلچین مداحی به مناسبت اربعین امام حسین (ع) بانوای حاج محمود کریمی را در این گزارش بشنوید و دانلود کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لزوم رعایت و توجه به توصیه‌های صاحب‌نظران و علمای دینی از سوی جامعه مداحان در خصوص ارائه آثار معتبر، ارزشمند و ماندگار به دلیل نقش حساس و تاثیرگذاری است که این آثار می‌توانند در تحکیم یا در مقابل تحریف و حتی تخریب باورهای مذهبی ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات ایجاد اشتغال در دولت مردمی سیزدهم با رفع موانع تولید و عدالت محوری را بر اساس آمار و اطلاعات سامانه اشتغال، از شهریورما سال گذشته تا پایان مردادماه امسال اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور تعاون وزارت کار گفت: تعاونی ها با پیروی از فرهنگ تعاون عهده دار برگزاری این رویداد هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «تنهاتر از مسیح» عنوان نمایشی است که این شب ها در بوستان ولایت تهران اجرا می شود و پنج هزار مخاطب شاهد سبکی تازه از ذکر مصیبت بر سیدالشهدا (ع) و یارانش هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در دهه اول صفر در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمود کریمی در مراسم اخیرش از اشعار مرحوم هوشنگ ابتهاج برای مداحی استفاده کرد.

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای سال حدود 15.462 نفر به وسیله کاریابی‌های غیردولتی داخلی و خارجی به کارگمارده شده اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار گفت: بررسی جنسیت اشتغال ثبت شده 5 ماهه سال جدید نشان می دهد که حدود 70 درصد مربوط به مردان و 30 درصد مربوط به زنان بوده و بیش از 60 درصد افراد دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی سیزدهم با شعار ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و عدالت محوری کار خود را آغاز کرد و بر اساس آمار و اطلاعات سامانه اشتغال، از شهریورما سال گذشته تا پایان مردادماه امسال، 975 هزار و 633 شغل در کشور ایجاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار از ایجاد قریب به یک میلیون شغل جدید در یک سال اخیر خبر داد و گفت: در دولت مردمی سیزدهم از شهریور پارسال تا مرداد امسال، 975 هزار و 633 شغل ایجاد شده است.