دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرارسیدن دهه سوم ماه محرم، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) همچون سال گذشته به بصره دعوت شده و در مجلس عزاداری این حسینیه، مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی های تجدیدپذیر گفت: با تأمین 20 درصد برق مصرفی ادارات از محل نیروگاه‌های خورشیدی، 2000 مگاوات ظرفیت تولید برق خورشیدی افزوده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا) گفت: امکان احداث یک میلیون نیروگاه خورشیدی خانگی در کشور وجود دارد.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر گفت: پنج ماه از سال گذشته است ولی متأسفانه افزایش نرخ خرید تضمینی انرژی تجدید پذیر هنوز ابلاغ نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «آموزش اصول خوانندگی و آواز ایرانی» نتیجه ده سال مطالعه‌، تحقیق و تلاش در زمینه تدریس آواز ایرانی است که به تازگی در چاپ جدید وارد بازار نشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

آپارات که در دهه اول ماه محرم1444، میزبانی و پخش برنامه هیئت‌ها، سخنرانی‌ها و مداحان اهل‌بیت را بر عهده داشت، بنی‌فاطمه را به عنوان صدرنشینِ پخش زنده‌ها اعلام کرد.

وب‌گاه الف

محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به دعوت شیعیان و جوانان افغانستان در شب‌های 13 و 14 ماه محرم به این کشور سفر کرد و در تِکیه‌خانه عمومی چِنداوُل به مرثیه خوانی پرداخت که با استقبال بسیار بالای مردم این کشور مواجه شد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در سخنانی، با اشاره به خطاب تاریخی حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در لحظات آخر به لشکر دشمن مبنی بر اینکه «اگر دین ندارید لااقل در امر دنیای‌تان آزاده باشید»، گفت: حریت یعنی آزادی درونی انسان از هوای نفس و شهوات و پنج ویژگی و علامت انسان آزاده عبارت است از:...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزاداری شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.