دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

البته این تنها درخشش ستاره ایرانی در ابتدای فصل نبود بلکه طارمی در هفته گذشته در بازی سوپر کاپ پرتغال هم دبل کرد و بهترین بازیکن انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مطلب به معرفی چند نمونه از امکاناتی و آپشن ها خودروها که در بازار ایران هم وجود دارد پرداخته ایم.

وب‌گاه عصر ایران

او اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

خبرگزاری تسنیم

فیلم روضه‌خوانی حاج محمود کریمی مداح اهل بیت (علیهم‌السلام) همزمان با روز عاشورای حسینی در منزل شهید حاج قاسم سلیمانی را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه بخشی از این رکود و کاهش تقاضا، فصلی و ناشی از گرمای هوا ارزیابی می‌شود، اما به اعتقاد فعالان بازار، قیمت بالای گوشت و دیگر اقلام اساسی خانوار نیز در این زمینه بی‌تأثیر نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوگیری‌های غلیظ در محتوا، بدون رعایت اصول خبری، مخاطب را که دسترسی فراوانی به انواع و اقسام رسانه‌های مجازی دارد، پس می‌زند.

وب‌گاه عصر ایران

احداث خط تولید در ونزوئلا و تاجیکستان و برنامه‌ی صادرات صد‌ها پهپاد به روسیه نشان می‌دهد این رقم دور از دسترس نیست.

وب‌گاه عصر ایران

جسارت کنندگان به ساحت قرآن کریم همچنین در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) با هدف تحریک احساسات پاک مسلمانان ضمن رقص و پایکوبی در محل، شعارهایی اهانت‌آمیز به بزرگان دین و مسئولین جمهوری اسلامی ایران سر دادند.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، از مردم عاشورایی دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی شرکت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

برای گرم کردن برنج، یک تکه یخ را روی آن قرار دهید و سپس داخل ماکروفر بگذارید تا برنج شما داخل ماکروفر خشک نشود.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از تحلیلگران عنوان می‌کنند همین موضوع باعث خواهد شد که معامله‌گران در مسیر فروش دارایی‌های خود در سطوح قیمتی بالاتر، پیش از شروع نوسانات گام برمی‌دارند.

وب‌گاه عصر ایران

این اقدام در راستای شفافیت در فروش محصولات، ایجاد امکان خرید آسان برای مشتریان واقعی و حذف سودجویان از فرآیند فروش و در نهایت حذف قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

امین آقا فرزانه در فیلم «حمال طلا» هم بازی کرده و حالا مردم از داشتن این همسایه به خود می‌بالند چون دستگیر آدم‌هایی بسیاری است زمانی امنیتشان را مختل کرده و پلیس از دست او و کارهایش ذله شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

همچنین در روز عاشورا هم دو هیات مذکور به صورت مشترک در حسینیه فهادان مراسم داشتند و مشخص نیست علت این شایعه چیست و چرا به آن دامن زده می شود.

وب‌گاه عصر ایران

از همان ثانیه‌های اول مشخص شد که بیختوویچ شانس بیشتری برای پیروزی دارد چرا که سجاد غریبی حتی آنقدر آمادگی بدنی نداشت که یک مشت به سمت حریف پرتاب کند.