دوشنبه 9 مهر 1403

محمود کریمی

محمود کریمی

وب‌گاه عصر ایران

عزاداری های عاشورا، تحلیف نخستین رییس جمهوری چپگرا در کلمبیا و هفتاد و هفتمین سالگرد بمباران اتمی هیروشیما از سوی آمریکا

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر سراها و تیمچه‌های بازار، جای خود را به چایخانه و سفره خانه ها داده اند؛ مگر یک بازار به چند چایخانه برای رفع نیازهای مردم و کسبه نیازمند است که این تعداد مجوز صادر شده است؟

وب‌گاه عصر ایران

بررسی مواضع گوناگون دولتمردان نشان می‌دهد که مخالفان برجام در کابینه نیز اکثریت را در اختیار گرفته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

در روایت کتاب مقدس ذکر شده که به لوط پیامبر دستور داده شد از شهر خارج شود و پشت سر خود را نگاه نکند اما همسر لوط لحظه‌ای درنگ کرد و به «ستونی از نمک» تبدیل شد در حالی که «آتش و گوگرد از آسمان می‌بارید و دود غلیظ از شهر بلند بود».

وب‌گاه عصر ایران

طی روزها و هفته‌های آتی شاهد خواهیم بود که اهرم‌های طرف غربی تأثیرگذاری خود را بیشتر از دست خواهند داد و فشار ایران بر طرف غربی سنگین‌تر خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

کلیه داوطلبان لازم است در مرحله انتخاب رشته، کلیه رشته های انتخابی با آزمون خود را از گروه آزمایشی که در جلسه آزمون آن شرکت نموده اند، انتخاب نمایند.

وب‌گاه عصر ایران

ما نامه‌ای نیز به صداوسیما نوشته‌ایم و به رویکرد جانبدارانه‌ی آنان انتقاد کرده‌ایم. در این برنامه منافع هپکو به گونه‌ای عامدانه نادیده گرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

این حرف‌ها به نظر حرف‌های نهایی نمی‌آیند. تصمیمات در پایتخت‌های طرف‌های برجام گرفته می‌شود. آن‌ها تصمیم می‌گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

بحث‌هایی را به شکل جدی در حوزه ارتقاء امنیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم فضایی امن برای کسب و کارهای مردم فراهم کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

اگر کار بر همین منوال پیش برود، سال دیگر وضعیت حوزه رسانه بدتر از گذشته و بالطبع فاصله دولت - ملت بیشتر از گذشته خواهد شد. مخلص کلام اینکه امکان فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ها اسم رمز موفقیت دولت انقلابی است.

وب‌گاه عصر ایران

تا زمانی که روس‌ها از موضع قیم‌مآبانه خود در مبحث برجام دست برندارند و کاسبان داخلی تحریم دست از دخالت برندارند، مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید و گره زندگی مردم باز نخواهد شد. دولت سیزدهم باید شجاعت به خرج دهد و برخلاف نظر کاسبان داخلی و خارجی تحریم، مذاکره را به نتیجه برساند، کاری که امکان‌پذیر است.

وب‌گاه عصر ایران

" جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی است".

وب‌گاه عصر ایران

پس از ختم رسیدگی، چنانچه نظر به صدور رأی در همان جلسه باشد، اعضای دادگاه تا صدور رأی و اعلام آن در جلسه علنی نباید متفرق شوند. این حکم در مورد اعضای هیأت منصفه نیز جاری است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

وب‌گاه عصر ایران

فک پلاک دعوایی است که از سوی فروشنده و صاحب پلاک به منظور ملزم نموده خریدار به فک و جدا نمودن پلاک که به نام فروشنده می باشد، به منظور جلوگیری از سوء استفاده از پلاک وی و عواقب اجتماعی و حقوقی و انتظامی تردد خودرو با پلاک وی طرح می شود.