یک‌شنبه 18 شهریور 1403

مخالفت بارسایی‌ها با محل جشن قهرمانی اسپانیا / لامین یامال در سیبلس! تلویزیون را خاموش می‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مخالفت بارسایی‌ها با محل جشن قهرمانی اسپانیا / لامین یامال در سیبلس! تلویزیون را خاموش می‌کنم

انتخاب میدان سیبلس مادرید به عنوان محل جشن قهرمانی احتمالی اسپانیا در یورو 2024 بازخورد خوبی در میان دوست‌داران بارسلونا نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شهرداری مادرید تایید کرد که در مذاکره با فدارسیون فوتبال اسپانیا توافق شده است، در صورت کسب عنوان قهرمانی یورو 2024، دوشنبه جشن قهرمانی بزرگی در میدان سیبلس مادرید برگزار شود.

تا پیش از این میدان کولون مادرید محل جشن‌های قهرمانی ملی بود و انتقال به میدانی که به شکل سنتی محل برگزاری جشن‌های قهرمانی رئال مادرید است، طبعا واکنش‌هایی منفی در میان هواداران بارسا داشت.

شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو همین بحث مطرح شد. در این مورد حتی گوتی، اسطوره رئال مادرید، نیز مخالفت خود را اعلام کرد و گفت همه ما سیبلس را با جشن‌های قهرمانی رئال در خاطر داریم و بهتر است اگر قهرمان شویم، در همان میدان کولون جشن برگزار شود.

کیم دومنک، کارشناس هوادار بارسا و یکی از مدیران شبکه دازن اسپانیا، واکنشی تندتر نشان داد و گفت: «واقعا می‌خواهیم در سیبلس جشن بگیریم؟ در میدان رئال مادرید؟ می‌خواهید تیم ملی را با رئال پیوند بزنید؟ لامین یامال در میدان سیبلس؟ من و مطمئنم بسیاری از هواداران بارسا با دیدن این صحنه تلویزیون را خاموش خواهیم کرد.»

مخالفت بارسایی‌ها با محل جشن قهرمانی اسپانیا / لامین یامال در سیبلس! تلویزیون را خاموش می‌کنم 2
مخالفت بارسایی‌ها با محل جشن قهرمانی اسپانیا / لامین یامال در سیبلس! تلویزیون را خاموش می‌کنم 3