شنبه 1 اردیبهشت 1403

مدیر اتلتیکو بود که تماس گرفت / دروغ است؛ رونالدو علاقه‌ای به اتلتیکو ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مدیر اتلتیکو بود که تماس گرفت / دروغ است؛ رونالدو علاقه‌ای به اتلتیکو ندارد

ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو، شایعات علاقه رونالدو برای پیوستن به اتلتیکو را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از انتقال کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و 37 ساله به منچستریونایتد، سپری شده و این بازیکن قصد جدایی دارد. از اتلتیکومادرید به‌عنوان یکی از مشتریان این بازیکن پرافتخار نام برده شده، اما حداقل تا امروز شرایط مالی این باشگاه اجازه چنین انتقالی را نمی‌دهد؛ ضمن اینکه انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، در دو مصاحبه اخیر خود صراحتا چنین انتقالی را غیرممکن دانست.

دیِگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، نیز در نشست خبری روز شنبه خود و در مورد شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید گفت:«طبیعی است در پنجره تابستانی اخباری جنجال و پیچ‌وخم‌هایی برای انتقال یک بازیکن در یک تیم یا تیم دیگر وجود دارد و این بخشی از چیزی است که باید روی آن کار کنیم. اما اگر نظر من را می‌خواهید، در حال حاضر فقط به بازی تیمم برابر ختافه فکر می‌کنم و ذهنم مشغول بازیکنانی است که در حال حاضر در رختکن اتلتیکومادرید حضور دارند. تنها چیزی که برای من اهمیت دارد و نگرانم می‌کند، همین است.»

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، او را به اتلتیکو پیشنهاد داده اما ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار برنامه "ال چیرینگیتو"، شب گذشته این ادعا را رد کرد و گفت:« رونالدو هرگز خودش را به اتلتیکو پیشنهاد نداده و این ادعا دروغ است. اولین بار خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، بود که به درخواست سیمئونه با مندس تماس گرفت و در مورد شرایط رونالدو پرسید. اینکه رونالدو در نهایت به اتلتیکو خواهد رفت یا خیر را نمی دانم. صادقانه بگویم که اطلاعی ندارم و تصمیم شخصی خود رونالدو خواهد بود ولی با اطمینان می گویم که او هرگز برای پیوستن به اتلتیکو علاقه نشان نداده است. در نهایت فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین دو طرف در جریان نیست.»

مدیر اتلتیکو بود که تماس گرفت / دروغ است؛ رونالدو علاقه‌ای به اتلتیکو ندارد 2
مدیر اتلتیکو بود که تماس گرفت / دروغ است؛ رونالدو علاقه‌ای به اتلتیکو ندارد 3