شنبه 15 اردیبهشت 1403

مذهبی

مذهبی

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوسف نوری شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: تغذیه رایگان دانش آموزان مناطق محروم بعد از 11 سال تعطیلی اجرایی می شود.

خبرگزاری دانا

بهروز مردانی‌نژاد گفت: بیش از 30 موکب به زائرین اربعین خدمات می دهند، قرارگاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در ورودی کربلا عمود 1301 مسقر است و 12 موکب در ذیل موکب قمر بنی‌هاشم (ع) فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فهرست مراکز فروش ارز اربعین (صرافی‌های عضو بازار متشکل ارز ایران و شعب منتخب بانک‌های عامل) برای فروش ارز اربعین اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مورد شخصیت دکتر مصدق و نقش آیت‌الله کاشانی در کودتای 28مرداد1332، اخیراً کلیپ کوتاهی از سخنان آیت‌الله طالقانی در فضای مجازی انتشار وسیعی داشت که در مورد آن، نکات ذیل گفتنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب با انتقاد از عدم همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با محققان کشور، از معطل ماندن برخی از تصحیحات متون مهم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت 50 هزار و 496 ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق با تصریح بر اینکه بانک مرکزی ابزار مناسب برای نظارت بر خلق پول بانک‌ها ندارد گفت: بانک مرکزی باید با اعمال مقررات مبتنی بر علم و همچنین نظارت بر اجرای این قوانین توسط شبکه بانکی خلق پول بی‌ضابطه‌ی بانکی را کنترل کند.

خبرگزاری دانا

اکنون نزدیک به یک قرن از حضور بانک در سیستم اقتصادی ایران می‌گذرد، اما نظام بانکی از آغاز تا امروز فراز و فرودهای فراوانی داشته است.

خبرگزاری دانا

مردم استان کرمانشاه به ویژه مردم قصرشیرین که به عنوان شهر مقاوم و دلیر در هشت سال جنگ تحمیلی شناخته شده است و حق زیادی بر گردن انقلاب دارد حالا مطالبه اصلی شان بازگشایی دائمی مرز خسروی است تا از این ظرفیت استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان نخستین جشنواره جهانی شعر آئینی توسط هیات داوران در اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

شهنام عرشی گفت: از ابتدای سال تا کنون 68 مورد ابتلا به وبا از 6 استان کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، بوشهر، کرمان و قم شناسایی شده‌اند که حدود 88 درصد از موارد ابتلا به بیماری وبا مربوط به 2 استان کردستان و کرمانشاه است.