شنبه 8 اردیبهشت 1403

مراکز مشاوره اسلامی سماح گسترده‌تر می‌شوند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
مراکز مشاوره اسلامی سماح گسترده‌تر می‌شوند

مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح از فعالیت 270 مشاور در مراکز سماح خبر داد و گفت: در حال حاضر 33 مرکز مشاوره اسلامی سماح در سطح کشور فعالیت دارند.

- اخبار فرهنگی -

علی اکبر شورورزی، مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از آغاز به کار 9 مرکز جدید مشاوره اسلامی و اضافه شدن آنها به 24 مرکز مشاوره فعال خبر داد.

شورورزی در این باره توضیح داد: در حال حاضر در مجموع 33 مرکز مشاوره اسلامی سماح در سطح کشور وجود دارند که تعداد 24 مرکز مشاور فعال بوده و 9 مرکز در ماه مبارک رمضان در آستانه آغاز به کار قرار دارند.

مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح حوزه‌های علمیه با بیان اینکه علاوه بر مراکز استان‌ها در برخی شهرستان‌ها نیز مراکزی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در مجموع 270 مشاور در مراکز سماح خدمات مشاوره اسلامی به مردم ارائه می‌دهند.

احترام ویژه اسلام به عید نوروز ایرانیان

او خاطرنشان کرد: مشاوران این مرکز در زمینه‌های کودک، نوجوان، جوان، مشاوره ازدواج، مسائل خانواده، امور تحصیلی، امور استعداد یابی، درمان معنوی، روان‌شناختی، حقوقی و گفتار درمانی فعالیت دارند و مردم می‌توانند از مشاوره‌های اسلامی در این مرکز بهر‌مند شوند.

شورورزی با بیان اینکه بیشتر مراجعان در زمینه خانواده و روان‌شناختی نیاز به مشاوره دارند و به این مراکز مراجعه می‌کنند، توضیح داد: در میان خانواده‌های طلبه و غیر طلبه برای مشاوره تفاوتی وجود ندارد و افراد از هر قشری می‌توانند از خدمات مراکز سماح بهره‌مند شوند.