سه‌شنبه 10 مهر 1403

مربی پاختاکور: برای شکست پرسپولیس برنامه داشتیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مربی پاختاکور: برای شکست پرسپولیس برنامه داشتیم

کمال‌الدین تاجی‌اف می‌گوید پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما آنالیز خوبی روی قهرمان ایران انجام داده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، کمال‌الدین تاجی‌اف، مربی پاختاکور در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس در ابتدا گفت: در دقایق اولیه گل خوردیم اما توانستیم در ادامه کنترل بازی را به دست بگیریم، تمرکز خودمان را روی بازی از دست ندادیم و توانستیم خلق موقعیت کنیم که یکی از موقعیت‌ها هم منجر به گل شد.

او در پاسخ به سوالی که آیا فکر می‌کرد از پرسپولیس آماده این روزها بتواند در خانه امتیاز بگیرد، گفت: پرسپولیس تیم قدرتمندی است و ما می‌دانستیم که بازی سختی مقابل این تیم داریم، پرسپولیس قهرمان ایران است و قبلا نایب قهرمان آسیا شده. ما آنالیز خودمان را انجام دادیم و وقتی به اینجا آمدیم با هدف کسب امتیاز و حتی پیروزی بود.

وی در خصوص اینکه فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: همانطور که ملاحظه می‌کنید فرمت این مسابقات تغییر کرده و به اعتقاد من این فرمت پرستیژ بیش‌تری برای آسیا و فوتبال ما ایجاد می‌کند و این فرصت را برای ما پیش می‌آید که با تیم‌های سرسختی روبرو شویم و از این مسابقات تجربه خوبی کسب کنیم.

تاجی‌اف در مورد غیبت سرمربی پاختاکور در اردوی این تیم برای بازی با پرسپولیس گفت: روز گذشته به این سوال پاسخ داده شد و ایشان به دلیل کسالت، تیم را همراهی نکردند.

مربی پاختاکور: برای شکست پرسپولیس برنامه داشتیم 2