شنبه 31 شهریور 1403

مرد کرمانی خانواده همسرش را به رگبار بست

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مرد کرمانی خانواده همسرش را به رگبار بست

مرد جوانی به پدر همسرش و 3 عضو دیگر خانواده او شلیک و از صحنه جرم فرار کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت. وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره...

مرد جوانی به پدر همسرش و 3 عضو دیگر خانواده او شلیک و از صحنه جرم فرار کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره لفظی با اعضای خانواده به سمت پدر و 3 نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی و از صحنه جرم فرار کرده است.

آسیابانی گفت: بلافاصله 4 مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد.

وی ادامه داد: مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش مهمی در وقوع این حادثه داشته است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

مرد کرمانی خانواده همسرش را به رگبار بست 2