یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مسئولان را باید به تحقق وعده محک زد / طرح شهید سلیمانی کار خیلی خوبی بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مسئولان را باید به تحقق وعده محک زد / طرح شهید سلیمانی کار خیلی خوبی بود

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دولت جدید مد نظر است که وعده ها محقق شود، گفت: حرف مهم نیست و در این شرایط کرونا مسئولان را باید به تحقق وعده محک بزنند و پیگیریهای زیادی لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز سردار علی فدوی در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج کاشان اظهار کرد: وقتی انسان کار خیری را برای بندگان خدا انجام می دهد، اول برای خود آدم خیر دارد و هر اقدامی که برای التیام و دردی که از این بیماری مردم می کشند، حتما عنایت خدا را به همراه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما باید به وظایف و تکالیفمان عمل کنیم، تصریح کرد: بندگان خدا وظیفه دارند که به وظایف و تکالیفی که بر عهده آن هاست عمل کنند و نتیجه را خدا رقم خواهد زد.

وی افزود: از بین بردن این بلای جهانی را فقط خدا انجام خواهد داد اما خدا وقتی این بیماری را از بین می برد که بندگان وظیفه خود را انجام داده باشند و هر کسی بنا به تخصص و هر کاری که از عهده اش بر می آید، آن را انجام دهد، اینگونه عنایت خدا برقرار است و در همه موارد همین طور است.

علی فدوی با اشاره به سخنی از امام خمینی که می فرمایند ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، مکلف به نتیجه نیستیم، ادامه داد: نه اینکه نتیجه مهم نیست، بلکه نتیجه بسیار مهم است و آنقدر نیز مهم است که خود خداوند نتیجه را رقم می زند.

فدوی با بیان اینکه اگر کل عبادت 10 تا شود، نه تای آن خدمت به مردم است، عنوان کرد: خاصه این خدمت در زمانی که مردم در سختی و گرفتاری قرار گرفته باشند؛ در حال حاضر گرفتاری جهانی است و در همه جای دنیا استحصال مردم به گونه ای شد که به خداوند برگشتند و به دعا پرداختند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این بهانه خوبی است که بتوانیم عنایت خدا را برای خودمان با انجام تکالیفی که بر عهده ماست بخریم و خود خدا نیز دنبال بهانه است که به بنده اش کمک کند و چون خود خدا بنده را ساخته بیشتر از هر کسی این بنده را دوست داررد.

وی با بیان اینکه در همه این کارها دو خیر مضاعف بوده که یکی بندگان خدا در وضعیت بهتری قرار می گیرند و برای خود فرد نیز خیر است، ادامه داد: ان شالله ما بتوانیم این روالی که وجود دارد را به عنوان بهترین بهانه ای به دست خدا بدهیم که خیرات خدا را برای خود طلب کرده و بخریم چرا که در دنیای دیگر به عنایت خداوند خیلی بیشتر از این دنیا نیاز داریم.

فدوی با بیان اینکه خداوند همه بندگان را خلق کرده که به بهشت بروند اما برخی بندگان با اختیاری که دارند انتخاب دیگری می کنند، گفت: شرایطی که در همه جای دارد و هر کسی می تواند روالی که موجب عنایت خداوند به خودش بشود را انجام دهد و این اتفاق با همکار شدن با کسانی که در کنترل، مداوا و درمان این بیماری منحوس فعالیت می کنند، می افتد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی کار خیلی خوبی بود که نقشه آن مال سال گذشته است که به برکت شهید سلیمانی به این نام، اسم گذاری شد در دور جدید که اوج گرفت علاوه بر کارهایی که در سال گذشته انجام می شد، واکسیناسیون نیز اضافه شد.

وی افزود: با تامین وسیع تر واکسن با زمانبندی که وزیر بهداشت گفت و تا ایام دهه فجر کل کشور واکسیناسیون بشوند؛ من هم تاکید می کنم میزان واکسنی که در روز نیاز است تا این زمان بندی انجام شود، اتفاق بیفتد و البته اگر زودتر انجام شود خوب است.

فدوی با بیان اینکه در دولت جدید مد نظر است که وعده ها محقق شود، گفت: حرف مهم نیست و در این شرایط کرونا مسئولان را باید به تحقق وعده محک بزنند و پیگیری های زیادی لازم است.

انتهای پیام /