شنبه 1 اردیبهشت 1403

مسابقات قایقرانی هفته دفاع مقدس گیلان با قهرمانی تیم هیات بندرانزلی پایان یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقات قایقرانی هفته دفاع مقدس گیلان با قهرمانی تیم هیات بندرانزلی پایان یافت

رشت - ایرنا - رقابت های قایقرانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور تیم های هیات قایقرانی رشت، بندرانزلی و تیم قایقرانی بنادر و دریانوردی انزلی برگزار و در نهایت تیم هیات قایقرانی بندرانزلی قهرمان این مسابقات شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها، در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و پیشکسوتان و در رشته های روئینگ، تورینگ و کایاک و در مسافت های 500 و یکهزار متر در بندرانزلی برگزار شد.

علی اصغر زاداکبری افزود: در پایان این مسابقات و در رشته تورینگ رده سنی نونهالان و در مسافت 500 متر طاها کارگرپور، در کایاک نوجوانان مسافت یکهزار متر داریوش محمدی و در روئینگ رده سنی امید نیز، مهدی محمدی نژاد عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی جوانان و در کایاک مسافت 500 متر امیرعلی پوریوسفی، در روئینگ یکهزار متر محمد محمدی نژاد و در کانو جوانان مسافت 500 متر، امیرمحمد اسماعیلی نژاد موفق به کسب عناوین قهرمانی این رشته ها شدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: در رقابت های قایقرانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در رده سنی پیشکسوتان نیز، در کایاک یکهزار متر فرزاد نباتی و در تورینگ 500 متر مسعود بصارت دار توانستند عناوین نخست را تصاحب کنند.

زاداکبری تصریح کرد: والیبال، دو و میدانی، همایش هنرهای رزمی، رقابت های هشتگانه، دوچرخه سواری، تیراندازی، دارت، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، کوهنوردی و کاتای کاراته دیگر رشته هایی است که در هفته دفاع مقدس و توسط سپاه قدس گیلان در بخش مردان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی توسط سپاه قدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بخش بانوان برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این رقابت های ورزشی با حضور بسیجیان، پایوران و سربازان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد که در پایان نیز تیمها و نفرات برتر هر رشته ورزشی مشخص و به رسم یادبود جوایزی به آنها اهداء می شود.

*س_برچسب‌ها_س*