چهارشنبه 4 مهر 1403

مسافران بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌ها نشوند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مسافران بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌ها نشوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به شرایط برف و کولاک مسافران از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت انجام از زنجیر چرخ استفاده کنند.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده اما در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران، آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته وی ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر، حدفاصل حسین آباد تا مهرویلا و پل فردیس تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی تهران گزارش شده است.

او می گوید: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، مازندران، اردبیل، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد را شاهد هستیم بنابراین مسافران از ترددهای غیر ضروری در این محورها پرهیز کرده و در صورت انجام حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی