دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

دکه‌هایی که برای دهه پنجاهی‌ها و شصتی‌ها دیدنشان تداعی خاطراتی از خواندن روزنامه‌ها تا کیهان بچه‌ها و جست‌وجوی نام خود درنشریات برای قبولی کنکور و... است، حالا محل گذری برای خوردن یک قهوه تبدیل شده است.

معاون سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در سالن یکی از تامین کنندگان قطعات گروه انتخاب (اسنوا) خبر داد.

بیش از 20 هزار شی تاریخی از آمریکا به ایران مسترد می‌شود. حدود 17 هزار شی از این تعداد، الواح هخامنشی است که سالها در امانت موسسه شیکاگو بوده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی سه روز آینده روند افزایش تدریجی دما و از روز جمعه (3 شهریورماه) کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده انتظامی ساری گفت: متهمان در حین سرقت یک قلاده میمون شناسایی و دستگیر شدند که مشخص شد شیر سرقت شده را در یکی از کشورهای همسایه به فروش رساندند.

معاون درمان وزیر بهداشت جزئیات درمان رایگان برخی گروه های جامعه را تشریح کرد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت از ثبت نام بیش از 1 میلیون زائر در سامانه سماح خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، سطح کیفی خدمات درمانی در ایران را مطلوب تر از مقیاس جهانی دانست.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت‌های میانی روز یعنی 12 ظهر تا 16 و از 16 تا 20 اوج تصادفات فوتی و جرحی پایتخت به علت فراوانی ترددها است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از چرخاندن سرشناس‌ترین اشرار شهرری در بین مردم خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد وزش باد شدید برای برخی استان‌ها و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید از تداوم هوای گرم تابستانی در کشور خبر داد.

همه ساله و با شروع فصل گرما آمار تلفات غرق‌شدگی نیز در کشور افزایش می‌یابد و تعداد بیشتری از هموطنان به دلیل بی‌احتیاطی و یا عدم مهارت در شنا کردن جان خود را از دست می‌دهند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: دریافت مبالغ هنگفت برای ارائه خدمات ناباروری خلاف قانون است و دستگاه‌های نظارتی باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.