دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در اتوبان چمران جان 3 نفر را گرفت.

می دانستید با مالش چشم های خود باعث آسیب زدن به آن ها می شوید مالیدن چشم ها با دستان یکی از عادت های بد بسیاری از افراد است که بهتر است این کار خود را ترک کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به نتیجه مشخصی نرسیده باشید.

یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی 30 ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.

موز شامل مواد مغذی زیادی است که نقش اساسی در بدن ایفا می‌کنند و باعث سلامت قلب، کاهش وزن و بهبود فرآیند هضم می‌شود.

یکی از بدترین دردهایی که می‌توان تجربه کرد دندان درد است که راه حل آن درمان دارویی می‌باشد ولی شما می‌توانید با خوردن و نخوردن برخی از غذاها این درد را کاهش دهید.

مصرف برخی از مواد غذایی خام به گفته متخصصان برای بدن مفید است اما نوعی غلات وجود دارد که باید از خام خوردن آن جلوگیری کنید چون خطرات زیادی برای سلامتی دارد.

یک شکارچی غیر مجاز در هزارجریب بهشهر صورت یک محیط بان را سوزاند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری باند 17 نفره قاچاق دخانیات در مرزهای غربی کشور توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: انفجار منزل مسکونی 2 طبقه در محله «پشته جزایری» خرم‌آباد چهار مصدوم برجا گذاشت.

هر سه سرنشین یک خودروی پژوی 405 در تصادف شدید با یک دستگاه تریلی جان سالم به در بردند.

6 مرز خروجی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق برای عبور زائران اربعین 1402 فعال شده است. سخنگوی ستاد مرکزی اربعین می‌گوید: تردد از مرزهای زمینی روان است.

گزارشی از علیرضا صفائیان بادرودی پدر معنوی دوقلوهای به هم چسبیده لاله و لادن و مأموریتی که ناتمام ماند را بخوانید.

تا اینجای کار مشکلی به چشم نمی‌آید ولی یک نکته را باید در نظر داشته باشید و آن اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شما است.