دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در این استان‌ها افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود

همسر سابقم خیلی خلافکار بود، او مرا با قمار آشنا کرد. کم‌کم پایم به قمارخانه باز شد و زمانی که جدا شدیم، تصمیم گرفتم خودم یک قمارخانه کوچک راه بیندازم.

مستأجر نانوایی و 3 همدست اش که با طراحی سناریویی هولناک صاحب مغازه را ربوده و به قتل رسانده بودند، در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان به زوال عقل طی سه دهه آینده تقریبا سه برابر شود.

معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به رشته های پایه علوم پزشکی، اصلاح تعرفه ها را مهم ترین خواسته انجمن های علمی گروه پزشکی اعلام کرد.

آیا چیزی درباره هندوانه نیترات‌دار شنیده‌اید؟ می‌دانید که نشانه‌های هندوانه‌هایی که در لیست این مورد قرار می‌گیرند چه نشانه و علامت‌هایی دارند؟

یک مطالعه جدید نشان می دهد که تمایل نوجوانان به شروع سیگار کشیدن و ادامه استعمال سیگار ممکن است موجب تفاوت در ماده خاکستری مغز آنها شود.

روانشناس و فعال حوزه کودک تأکید کرد: 18 ماه اول زندگی از این جهت که مادر چطور با کودکش رفتار کند، مهم محسوب می شود؛ چرا که این زمان در ساخته شدن شخصیت کودک بسیار اثرگذار است.

پلیس بازی یک زن که به نامزدش مشکوک شده بود اسرار یک باند موبایل قاپی را که اعضای آن دو پسر و یک دختر بودند فاش کرد. اعضای این باند به صورت سریالی گوشی موبایل طعمه هایشان را به سرقت می بردند و با دستگیری آنها، ده‌ها گوشی سرقتی از مخفیگاهشان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر 10 ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.

صحنه درگیری موسوم به "باروت کوبی" در ری حسب دستور قضایی عصر و شب یکشنبه بازسازی شد.

مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر بازداشت چند نفر از مدیران این ستاد را تکذیب کرد.

شهریار - رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.