یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود 9 میلیون خودرو و موتورسیکلت در پایتخت تردد می‌کنند و روزانه 1700 تصادف در شهر تهران روی می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است.

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، این سازمان با برپایی میز خدمت، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران در پی حادثه بوستان زیتون محله وردآورد، توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 52 درصد علت تصادفات شهر تهران ناشی از عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.

رئیس ستاد اربعین فراجا گفت: از ساعت یک بامداد امروز موج سنگینی از ورود زائرین به سمت پایانه مرزی مهران را داشتیم و شاهد ترافیک سنگینی از سمت محور ایلام به مهران هستیم.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای برخی از استان‌ها از ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش محسوس دما در نوار شمالی، شمال شرق و غرب خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تکذیب خبر تولد 12 نوزاد دارای ناهنجاری که در روزهای گذشته منتشر شد، گفت: این خبر که منبع آن یک آزمایشگاه ذکر شده، کاملا دروغ است.

یک متخصص فارماکوتراپی، با عنوان این مطلب که آنفلوانزا مرگ و میر بیشتری نسبت به کرونا دارد، گفت: آنفلوانزا را جدی بگیریم.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه 50 درصد زائران از مرز مهران به کشور عراق رفته‌اند، گفت: از بالغ بر یک میلیون و 800 هزار درخواست صدور گذرنامه حدود 800 هزار گذرنامه زیارتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از تیراندازی منجر به قتل چهار شهروند ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان شد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری کاهش محسوس دما و وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان تهران و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق در ارتفاعات مورد انتظار است.

داماد 33 ساله ای که در پی بروز اختلافات خانوادگی پدرزنش را با ضربات هولناک چاقو به قتل رساند و همسر و مادرزنش را نیز راهی بیمارستان کرد، با چاقوی خون آلود به کلانتری محل رفت.

پسر جوانی که متهم است دوستش را در یک تصادف ساختگی به قتل رسانده، در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که ادعا می‌کند مرگ دوستش اتفاقی بوده است.

باید بدانید کربوهیدرات‌های پیچیده حاوی 2 نوع ماده به نام‌های بتاگلوتان و اینولین هستند که برای رسیدن به هدف کاهش وزن به شما کمک خواهند کرد.