یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: ایران یکی از کشورهایی است که کمترین میزان زمان آموزش در جهان را داراست.

بررسی نمودارهای حاصل از یک مطالعه، نشان می‌دهد در مدت یک ماه، 300 داروخانه جدید در کشور تأسیس شده است.

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص موضوع کاهش پرداخت بیمه دهک های 6 تا 9 جامعه، توضیحاتی ارائه داد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در برخی مناطق کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق رخ خواهد داد.

دو پسر جوان که متهم هستند یک زن و مرد مسیحی را در حین سرقت به قتل رسانده‌اند در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

پسر متوهم که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده بود، 12 ساعت بعد از جنایت در تماس با پلیس راز قتل را برملا کرد.

خواب‌آلودگی پس از غذا به طور کامل در انسان درک نشده، هرچند آزمایش‌هایی در این باره انجام شده است.

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد فقط خوابیدن پیامد کم‌خوابی را جبران می‌کند؛ نوشیدن قهوه تنها کمک می‌کند بیدار بمانیم اما به عملکرد شناختی ما کمک نمی‌کند و چرت زدن هم راه‌حل نیست.

این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می‌زند، پس مراقب باشید و هوشمند باشید! در این مطلب از شما را با این اشتباهات آشنا می‌کنیم، با ما همراه باشید.

در روزهای گرم، نشستن زیر باد کولر لذتبخش است، اما این لذت بعد از بروز سردرد، خستگی و مشکلات تنفسی از بین می‌رود. باد کولر علی رغم خنک کردن محیط عوارضی دارد که باید به هوش باشید.

اگر گاهی حین خواب کمی آب دهانتان روی بالش بریزد طبیعی است؛ اما اگر این اتفاق همیشه بیفتد چطور؟ تا جایی که احساس کنید کلاً آب دهان زیادی در دهانتان جمع می‌شود؟

شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی به فرزندتان توجه نکنید و نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشید، در حالی که بی‌توجهی به کودک می‌تواند عوارض جدی به همراه داشته باشد.