دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

در زندگی بسیاری از ما کودک به محض اینکه با پدر و مادر آشنا می‌شود شخص سومی را هم در تمام لحظات زندگی و در کنار خود می‌بیند که همان گوشی تلفن همراه است، اما بسیاری از والدین از عوارض گوشی غافل هستند.

کنفرانس جهانی رباتیک 2023 با موضوع "نوآوری باز وبه اشتراک گذاری آینده" از 16 تا 22 اوت در پکن در حال برگزاری است و هدف آن به نمایش گذاشتن فناوری‌های پیشرفته و آخرین دستاوردهای صنایع روباتیک جهانی است.

استاد پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: در جایی که زلزله دماوند رخ داده است، گسل مشا وجود دارد؛ همان جایی که 19 اردیبهشت ماه 1399 هم زلزله ای به بزرگی 5 ریشتردر آنجا به وقوع پیوست و تهران را هم لرزاند.

وزیر صمت گفت: 70 ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور دلیل اینکه چرا زائران اربعین که قصد دارند هوایی به عراق سفر کنند نباید با خود "پاوربانک" به همراه داشته باشند را اعلام کرد.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: تیم‌های ارزیاب به دماوند اعزام شدند، تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 5 استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.

جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری 97 نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد

دقایقی پیش زمین لرزه دماوند را لرزاند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و افزایش تدریجی دمای تهران از دوشنبه (30 مردادماه) دور از انتظار نیست.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا فردا 29 مرداد 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت، از پوشش بیمه ای درمان بیماری هپاتیت C در کشور خبر داد.

رییس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می شود حتما باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار بیماران قرار گیرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه 300 هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.