دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

"سامی" دلفینی که فیلم لحظه تولد آن در پارک «کیش» بازتاب جهانی در رسانه‌ها داشت 15 روزه شده و حال خوبی دارد. سامی هم اکنون در یک استخر جداگانه در حال یادگیری شنا و نحوه تنفس از مادرش "مانلی" است.

سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان از جمله در ارتفاعات تهران و البرز از تداوم روند افزایش دما در نیمه غربی کشور خبر داد.

یک سویه فرعی جدید از ویروس کرونا باعث شده است که برخی از دانشمندان خواستار بازگشت اجبار به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی شوند.

متقاضیان آموزش رانندگی الزامی به شرکت در کلاس‌های آموزش آئین نامه در آموزشگاه‌ها را ندارند.

آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان اربعین حسینی با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولین، صبح شنبه در بوستان ولایت برگزار شد.

گروه حوادث آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات اعضای یک باند شرط بندی و قمار اینترنتی در حالی برگزار شد که سردسته این باند از کشور گریخته است.

امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

خرابی یخچال همسایه و انتشار بوی نامطبوع از خانه آنها، تیم جنایی و آتش‌نشانی را به دردسر انداخت.

سه پسر شیشه‌ای وقتی درسرقت از خانه پیرمرد تاجر، وصیت‌نامه او را پیدا کردند به راز پنهان عتیقه‌های باارزش او در خانه پسرش پی برده و نقشه دومین سرقت را هم اجرا کردند.

ویدئویی از پخت نان و شیرینی با طعم مگس که در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از تأمین پایدار داروی پولموزایم «دورناز آلفا» بیماران CF خبر داد و گفت: از ابتدای امسال این دارو در دسترس بیماران قرار دارد.

مسئولان راهور به ممنوعیت تردد عابران از بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها تاکید کرده‌اند؛ اما با وجود چنین ممنوعیتی آیا در صورت تصادف، عابران مقصر حتمی شناخته می‌شوند؟