یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی از مأموریت های مهم فراجا دانست و گفت: انتظامی کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارد.

بزرگراه آزادگان با 36.5 کیلومتر طولانی‌ترین بزرگراه شهر تهران است که به عنوان شاهراه و مهم‌ترین محور ارتباطی کل پایتخت محسوب می‌شود و 18 کیلومتر از طول این بزرگراه در پهنه فرونشست است.

در حالی که دمای کربلای معلی طی هفته گذشته تا 47 و حتی 48 درجه سانتیگراد بالا رفته بود، دمای هوا در این شهر امروز به 43 درجه رسیده که نسبت به هفته گذشته کاهش چشم گیری داشته است.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر پایگاه‌های امدادی و درمانی فعال در مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی از نجف تا کربلا را اعلام کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: از امروز طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک در تهران اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور فراجا از تکمیل 70 درصدی ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع ویروس اچ پی وی در کشور به حدی نیست که توصیه به آزمایش‌های گسترده یا واکسیناسیون آن در دستور کار باشد.

معاون آموزشی اورژانس کشورتوصیه های کلیدی برای پیاده روی اربعین بیان کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف همراه با وزش باد و گرد و خاک و همچنین کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود 9 میلیون خودرو و موتورسیکلت در پایتخت تردد می‌کنند و روزانه 1700 تصادف در شهر تهران روی می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است.

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، این سازمان با برپایی میز خدمت، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران در پی حادثه بوستان زیتون محله وردآورد، توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 52 درصد علت تصادفات شهر تهران ناشی از عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.